Voorlopig wel ja. Hij is natuurlijk best moeilijk en hij leeft bij de dag en jah, ik denk nog wel eens terug aan mijn zwangerschap en vooral als ik me aan hem irriteer, dus dat zit finaal scheef tussen ons. Hij begrijpt me niet dat ik "ouwe koeien uit de sloot haal" en ik begrijp hem niet dat ie maar heel normaal vind dat ie doet waar ie zin in heeft. Plus dat ik al jaren op mezelf woon, met kids welliswaar maar oke, dus ik word er sowieso kriegel van. Ja en de dingen waar we elkaar voor uitmaken lusten de honden ook geen brood van dus sjah, het schiet allemaal niet erg op helaas... Maar ik voel me verder oké hoor
Mijn kat was vals naar honden toe. Soms verloor ze hele nagels in zo'n vacht. Of werd er aangebeld door een hondeneigenaar, hond helemaal onder het bloed (neus) mijn kat helemaal onder het bloed, ik schrikken, maar mijn kat had gewoon hondenbloed op zich Ik zal morgen eens een foto van r posten. Ze is nu weg hoor en die mensen sturen me af en toe nog updates, maar ze had ook een echte bitchenkop
Ik heb de mijne op mp gezet. Er komen echt kattenliefhebbers op af hoor, want die van mij is echt bij een heel goed baasje terecht gekomen...
oke was dat die kat die een nestje laatst had? Ja ik wil echt zeker weten dat ze een goed baasje krijgt.
Heerlijk een kat met pit! De ene van mij daar zit totaal geen pit in. Als ik hem hier voor ons huis over de straat zie lopen, moet ik altijd lachen. Hij loopt echt met z'n buik over de straat, schichtig om zich heen kijkend en als hij ook maar iets hoort, schrikt hij zich een apezuur!
Maar hij blijft wel een rol spelen in Mayrons leven denk ik? Gelukkig dat je je er oké bij voelt. Het is ook niet niks wat er allemaal gebeurt is tijdens de zwangerschap en ik snap dat je dat ook echt niet zomaar kan vergeten! Dikke knuf .
Nou ik ga maar eens aanstalten maken om naar boven te gaan... Pfff ben vandaag moe, zie nu al op tegen : beneden: pc uitzetten, tv uitzetten, lampen uitdoen, deur op de haak, verwarming uit. Boven: slaapshirt en broek aan, tanden poetsen, gezicht wassen, saarvan moet ik altijd anar de wc (stromend water ) Dan m;n dekbed weer ff opschudden, pc in slaapkamer uit, boekje pakken, boekje lezen en als ogen dichtvallen lamp uit en gaan slapen... Boeiend he?
Jah je krijgt wel wat mailtjes binnen hoor, maar eigenlijk ga ik meer op gevoel af dan op geld. En bij deze wist ik dat het goed zat. Ze vertelden ook meteen wat over hun gezinssituatie en ervaring met katten en alles. Nee dat was niet Yuki maar een andere kat.
Mijn ene kat is een dierenbeul Als er hier een vlieg in huis zit gaat ie erachter aan net zolang tot ie hem heeft. Dan neemt hij hem in zijn mond en bijt hem voorzichtig dood, dan tuft ie hem uit en laat hem liggen. En Ik schrik me telkens het apezuur van die vieze dooie vliegen. Blegh
Jah bedankt, ik zal eraan blijven denken tijdens het uitoefenen van al die vermoeiende verplichte bezigheden.
Ik ga ook lekker naar bed! Bedenk me net dat ik nog me laken erop moet doen want Indi was vanochtend in bed doorgelekt. En dat vind ik zo n rotwerk het bed weer opmaken opnieuw. En de kattenbak ga ik ook maar even doen nog. Weltrusten allemaal!