Was ook niet heel duidelijk op die grote foto hoor. Als je nogmaals kijkt en je weet het, zie je hem.
He, zie dat Esmée al een kies heeft!!!! Hoe ben je daar achter gekomen?? Door voelen?? Heb namelijk het idee dat Mees ook een kies ofzo op komst heeft, maar heb nog niets kunnen zien (maar ook nog niet kunnen voelen, want als ik mijn vinger in zijn mond doe, begint hij er meteen op te kauwen)
Ja, heb een beetje dentinox op mn vinger gedaan en de kaakjes bij langs gegaan, en door haar ene kaakje is al heel duidelijk een stuk door
Is prima. Ik zal wel eens even kijken wanneer we eventueel kunnen. Maar Christian is nu aan het werk, die is vanavond pas thuis. Oh, ik word geroepen en kom niet snel genoeg, dus nu is papa aan de beurt, maar die is er niet..
Ah, oke, dus ook met voelen, ga ik het toch nog een keer proberen van het weekend. Oh, meneer is wakker, hoor hem praten. Tot later!
Dank jullie voor de complimenten voor mijn tafeltje en stoeltjes! Ben er ook erg trots op! Had me alleen wel weer erg veel werk over de hals gehaald met die 2 kleuren op de stoeltjes. Die tafel ging wel, geen probleem zelfs, maar die stoeltjes was toch wat moeilijker.
In de winkel.. In the house of shoes.. Shoes me heeft ook leuke schoenen.. Wel met een prijskaartje hoor.. Maar ze hebben sommingen ook in de sale.. Zal s een linkje neerzetten.. Shoesme Schoenen - Jongensschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl
Jawel een harde zool.. Sem probeert nu steeds meer te lopen.. Maar daadat hij slofjes aanhad ging hij steeds uitglijden..
Ah toch Shoesme....................ik dacht het al toen ik ze zag. Heb ik ook 2 setjes van gekocht laatst, maar je bent inderdaad gauw 30,- à 40,- kwijt.
Shoes me meisjes schoenen: Shoesme Schoenen - Meisjesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl
Ja het is geen shoes me.. B.I.G. 1 is het merk.. Maar lijtk er wel heel veel op! Vind het een leuke maar ook niet onbelangrijk een goede schoen!
Ik heb ze ook al met harde zool klaar staan in maatje 22 hoor, ook Shoesme. En nu heeft ze zachte zolen ook van Shoesme maat 21 en daarnaast nog sandalen, ook een harde zool.