Jeetje, wat vervelend voor je zeg! Ik durf er niets over te zeggen. Het is echt afwachten of je ongi doorzet of niet en anders morgen nog een test doen. Ik hoop voor jou dat het geen vmk is!
jeetje meid, wat een narigheid. kan me voorstellen dat je gestresst bent. ik hoop dat het allemaal mee valt. Sterkte!
Even afwachten maar................ik hoop voor je dat je verder nergens meer last van hebt! En dan morgen of overmorgen even opnieuw testen..... Dikke knuff voor jou iig!
Google en dan woningen belgië of woningaanbod belgië oid......en dan gewoon gaan zoeken. Zo hebben wij het iig gedaan.
ik heb net ff gekeken toen ik haar weer neer ging leggen maar niks te zien. nu zit ze in dr bedje, stil, recht in de camera te kijken. Krijgt ze van die verlichte glimoogjes. hihi, ben dol op dr en vindt dr supermooi maar zo ziet ze er spooky uit.
zou wel gaan checken denk ik maar aan de andere kant ben ik zo'n schijterd met dat soort dingen dat ik toch niet ga of een hond meeneem naar boven hahaha
Zolang je m'n pincode en mijn pinpas niet vraagt Het is ong. 5 kilometer buiten Valkenswaard, dus echt nét over de grens.....ong. 20 minuten rijden van waar we nu wonen. (er wonen ook voornamelijk Nederlanders )
Dat idee heb ik niet. volgens mij zit ze gewoon naar dat ding te kijken en een beetje in de ruimte te staren. nog steeds. Ze gedraagt zich echt een beetje raar
Is dat trouwens in de buurt van Lommel?? Zijn we in oktober heen geweest naar een centerparcs maar heb geen idee meer waar je dan allemaal langs komt terwijl ik zelf nog wel heb gereden
Weet je het zeker? Grapje, nee hoor je mag het allemaal vragen, ben er erg blij mee dus vertel er graag over . Idd wel een hele nieuwe omgeving....