Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    He getver Ingrid, wat naar meis. Een dikke knuffel voor jou!!

En ik kan me zooooooooooooo goed voorstellen hoe je je voelt. Manlief van mij moest namelijk ook bijna werken en dus de 1e verjaardag van Mees missen omdat er een collega ziek was geworden. Gelukkig hoefde dat uiteindelijk niet omdat zijn baas ook vond dat hij al een vrije dag toegekend had gekregen en dat vooral in deze situatie niet meer terug kon draaien.
    Ik zou het dus ook in jouw geval even neerleggen bij jullie leidinggevende. Ze kunnen echt niet van jou verwachten dat je op de 1e verjaardag van Julian gaat werken hoor!!!!

Succes ermee meid!

2. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    moet je kinderschoentjes dan niet altijd passen van te voren?

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Geef je groot gelijk meid. Gewoon voet bij stuk houden!!!

4. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ivy is makkelijker:p:D

5. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, inderdaad, was ik nog vergeten te zeggen, maar inderdaad verre van collegiaal!!!:x

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Heeft ook wel zo z'n charmes denk ik. Wel duimen dat het goed weer is!;):D

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje ook alweer 32 weken, wat gaat dat toch allemaal snel zeg!!!!

8. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Hier een kort nachtje gehad zeg. Kon niet in slaap komen dus was knap laat en toen werd ik om half 8 alweer wakker doordat ze in een zijstraat met een grote hijskraan bezig waren onder luid kabaal. ivy ook wakker dus we zijn maar gaan ontbijten. Pfff. Nu ligt mevrouw weer in bed want ze was nog doodmoe. maar ze haalt hetzelfde kunstje uit als gisterenavond, lekker niet gaan slapen en keihard schreeuwen.

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    :) Sorry........ben meer dingen tegelijk aan 't doen en dat gaat niet altijd goed :):):)

Via Ivy natuurlijk!

10. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Goed van je dat je meteen gebeld hebt hoor!! En super van je leidinggevende!!! Nou heb je je er in ieder geval niet onnodig lang over hoeven opwinden en kan je met een gerust hart lekker naar de verjaardag van Julian toeleven. Kan me wel voorstellen dat je band met je collega ff op een laag pitje staat, om het maar zachtjes uit te drukken..........

11. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, kan me voorstellen dat wachten nu extra lang duurt. Je wil gewoon graag de definitieve bevestiging dat alles goed gaat met jullie beeb en kan daarnaast natuurlijk niet wachten om hem/haar voor het eerst te mogen zien!!!!

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ga nog effe speuren voor traktaties voor Rick.....want nu moet hij natuurlijk ook versneld afscheid nemen op de PSZ *zucht*......hoe we dat weer in gaan kleden.....want da's dadelijk dik 20 minuten rijden voor mij vanaf 1 september......en hij zou per 7 sept. weer beginnen (en dan 4 dagdelen)......
    Nou ja Pat heeft al gezegd dat hij 'm de 7e dan 's ochtends brengt dan kan ik 'm ophalen en effe met de juf overleggen over hoe en wat........

13. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    haha, geeft toch niks. Moest er wel om lachen.

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nou ja, wie weet lukt het via Isabella ook wel ;).

15. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland

Jeetje zeg, zou het niet weten, maar klinkt wel heel apart! :$:$ Was neem ik aan ook de eerste keer dat je dit gezien hebt? Maar goed dat Ivy er rustig op reageerde!!!!

16. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ow das wel een eindje. Is dat wel in nl nog dan?
    Zal wel wennen zijn straks in Belgié denk ik. Lijkt me ook wel wat zoveel ruimte om het huis trouwens. Mis dat hier wel. Zit je daar ook in de buurt van bos?

17. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    wie weet. al is de vraag of haar mama dat goed vindt:D:D

18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    :$ Beter!!!!!!:D

19. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ja, had het nog nooit eerder gezien. Heb ook wel s hier beneden dat de katten iets zien. die jagen me soms echt de stuipen op het lijf. 1 keer dat Pita (kat) echt stokstijf naar de keuken keek naar iets wat richting gang leek te verdwijnen. toen liep zij ook naar de gang en ging onderaan de trap naar boven staan kijken al grommend en brommend. echt spooky

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ja is wel NL nog ;)......maar voor 2 middagjes PSZ van 1,5 uur vind ik het toch eigenlijk net te ver....want moet natuurlijk in de tussentijd ook wat doen en heb Joost natuurlijk ook nog (en op-en-neer rijden is geen optie voor de middagen, want dan blijf ik aan 't rijden ;)).

We hebben nu ook veel ruimte hoor, maar dan in de hoogte (3 verdiepingen en een grote garage onder het huis) maar dadelijk hebben we de ruimte dus meer in de breedte en maar 2 verdiepingen (en een hele grote bergzolder). We hebben dadelijk voor en achter ons op 5 minuten het bos, ideaal met de honden ;)

Share This Page