Wij hebben voor ons nieuwe huis een hypotheek in België, maar da's meer omdat ons huidige huis dus niet verkocht maar verhuurd wordt . In België zijn ze daar gemakkelijker in . Houdt overigens wel in dat het huis in NL de echtelijke woning blijft zoals dat zo mooi heet en het huis in B dus niet (heb ik dus ook niet voor hoeven tekenen enzo bij de notaris)....ook dat heeft allemaal met de wet enzo te maken.
He getver, is inderdaad echt niet leuk nee. Ook niet voor Ivy, maar zeker ook niet voor jou Hoop dat het de rest van de avond/nacht goed is gegaan!
Ze is uiteindelijk rond 10 uur in slaap gevallen gelukkig en de rest van de nacht is het goed gegaan. alleen nu is eht weer hetzelfde liedje dus heb haar er net maar weer uit gehaald. Dan maar lekker spelen.
Jeetje zeg, kan me heel goed voorstellen dat je gestresst bent en niet weet hoe of wat nu. Hoop heel erg voor je dat het goed is gegaan en geen vmk is!!!
Raar verhaal nog steeds hoor. En hihihi, nou Ivy zal echt niet aan het spoken zijn hoor. Die wil gewoon ff leuk naar mama kijken door de camera!
Klinkt wel een beetje spooky allemaal en heb het gelukkig nog nooit meegemaakt, maar daar zat ik ook al een beetje aan te denken.... Volgens mij zijn Senn en ML daar wel een beetje in thuis, misschien hebben die enig idee?
Tja, het zou wel kunnen natuurlijk, maar ik ben daar helemaal niet in thuis dus kan er eigenlijk geen zinnig woord over zeggen. Wel interessant hoor!
Ja kan ik me zeker voorstellen, en de gedachte aan dat het je vader zou zijn, maakt het geheel juist een hele positieve en extra bijzondere ervaring!!
Tja, klinkt toch wel verdacht veel als het sprongetje waar Mees en een boel andere kindjes van dit forum last van hebben hoor!
Goed van mees zeg!! Dat is het begin hoor, vanaf daar gaat het ineens als een razende als ie de smaak te pakken heeft
Ja, ik heb die van shoesme gewoon in de winkel gekocht hoor. En dus laten kijken welke maat ik nodig had. Heb laatst wel shoenen online besteld, maar toen wist ik dus al welke maat Mees nodig had.