Dat ik nog niet kan sporten heeft puur met die BI te maken. Ik werd ongesteld 4 dagen na plaatsing en dat voor 4 weken. Ben het 2 dagen echt kwijt geweest en het begint nu weer. En voor hoelang dat moet ik maar weer zien.
Goedemorgen Sen, moet je vandaag werken? Hier wel n goede nacht op zich gehad. Mayron kwam om kwart over 5, maar hij was dan ook om half 8 gaan slapen...
Nee dinsdag pas weer. Hier ook een goede nacht gehad. Alleen het rare is dat ik iedere keer rond half 6 wakker word omdat ik het koud heb. Niels slaapt nog en Maarit ook. Karsten zit te chillen voor de t.v. met Brum en Sven is al naar school. Dan heeft Mayron het nog netjes gedaan. Karsten had ook om half 8 zijn laatste fles eigenlijk maar dan wist ik dat hij heel vroeg zou komen. Dus heb ik hem om 9 uur nog een klein flesje gegeven en om half 10 sliep hij tot 6.50 uur. Hoe laat moet jij werken vandaag?
Om 18 uur vanavond. Alleen gaat Mayron voor de eerste x n nachtje slapen. Bij Yaron. Ik heb n brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. Had niet gedacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben. Vind het echt vreselijk