Hahaha, bekend worden is een droom, maar zal niet gebeuren denk ik, hihihi. En ik ben er nog lang niet met wat ik wil hoor
Oww trouwens een vraag he? Wessel is vorige week gevallen en er kwam allemaal bloed uit zijn mondje (kan gebeuren, hij was het snel weer vergeten, ik iets minder snel ) ik wist niet waar het wondje zat maar nu zie ik dus een wondje op zijn tong zitten. Dit gaat toch vanzelf weer weg? Want gisteren poetsten wij zijn tandjes en toen ging het weer een beetje open . Maar jah, volgens mij is een tong wat het meest snel weer heelt.
Bas stapt nu juist van T-mobile af omdat Vodafone een veel voordeligere aanbieding had. Die gaat dus minder per maand betalen en krijgt daar gratis de LG Cookie bij.
Het wondje op zijn tong kan natuurlijk ook zijn van het er per ongeluk op gebeten hebben ofzo. Maar het zal vast vanzelf weggaan hoor. Misschien dat bij het vallen zijn tong net tussen zijn tanden zat ofzo en dus zijn tandjes een wondje hebben veroorzaakt, maar ga maar na als je zelf op je tong bijt of iets, dan gaat het ook vanzelf weer over. Maar volgens mij heelt een tong idd heel snel dus of het wel van het vallen is? Tja, dat hoeft natuurlijk niet. Hihhii, merk dat ik niet de enige bezorgde mama ben! Maar niks mis mee in mijn ogen, betekent gewoon dat we super veel van onze mannetjes houden!
Ben ook bezig met een ontwerp om een plukje haar van Wesse of een ander kindje te vereeuwigen tot een hanger met symbolische dingetjes eraan wat helemaal van toepassing is op de drager. Maar dat komt nog en zal wel wat centjes kosten. Maar dan heb je ook wat bijzonders
Ik denk van het vallen, want toen bloedde het en kon ik het wondje niet vinden, nu het aan het helen is zie je het sneller natuurlijk Maar het gaat inderdaad wel weer over.
Ik heb nog een duplo elektrische trein boven staan, nieuw in de verpakking dus als je wilt...............