Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan me voorstellen.
    Als alles nou koek en ei was.
    Ik zou er ook niet zo'n prettig gevoel bij hebben.
    Alvast een dikke knuf voor jou (al koop je daar niets voor).

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Bedankt... Ja het is wel moeilijk maar ik zal er toch eens aan moeten geloven...

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ola meisjes

Kep ff niet de tijd om terug te lezen maar als er wat bijzonders is geweest hoor ik het wel...
    En tegen die tijd dat ik wel kan teruglezen zijn er alweer 40 pagina's bij...dussss

Maarre bad news :cry:
    Mijn idee voor de mini meeting moet helaas een verrassing blijven tot de big meeting in het voorjaar :rolleyes:
    Tipje v/d sluier...
    Mijn broertje werkt nu voor een banketbakker. Zijn vriend (en tevens collega) kan prachtige dingen maken en ik had wat "ontworpen" zodat hij dat kon maken. MAAR....gezien het allemaal achter de rug om van de baas moet en zij deze week een grote order hebben binnen gekregen gaat het dus niet lukken helaas...MAAR ik zorg in elk geval voor een heerlijke vernapering!

Verder goede nacht gehad...Tygo heeft om 22:30 uur nog 100cc gedronken en kwam vanmorgen pas om 06:30 uur, hij was rond 7:30 uur weer in slaap gevallen maar ik hoor dat ie nu weer wakker is dusss ga hem wassen en aankleden en mss tot later...

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh meissie toch!
    Kan me voorstellen dat je het niet zo denderend vind!
    Digi knuf!

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Wat lekker dat je zo zo heerlijk hebt geslapen! En vooral ook fijn dat Karsten zo lang doorslaapt!

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik PB je nog wel als ik meer weet!

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Vreselijk, ik kan mij voorstellen dat je het niet leuk vindt!
    Alvast sterkte!

8. Meer dan 100 pagina's :( ga het niet teruglezen. Hoop dat er niets bijzonders is gebeurd?

Ik heb een ziekenboeg hier. Steijn is vanochtend eindelijk koortsvrij, maar is nog steeds snipverkouden. Ook Mees is hartstikke verkouden, maar heeft gelukkig nog geen koorts.
    Mijn stem is nu ook weg door de keelpijn, maar heb eigenlijk geen tijd om ziek te worden, dus geef er ook niet aan toe! :(

Hoop dat ik vanmiddag is ff naar buiten kan met de knaapjes, frisse neus halen en wat zon op je snoet doet vaak wonderen.

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Nou ik hoop vandaag anders nog bij te slapen, heb echt een vreselijke nacht achter de rug.
    Om 11 uur had Marin de laatste voeding gehad. En toen heeft mijn man haar gepakt zodat ik alvast kon slapen. Om half 1 werd ik wakker door haar gekrijs. Haar gevoed, maar madam wilde daarna niet slapen. Het werd vervolgens weer krijsen. Uiteindelijk ben ik om half 3 met haar naar beneden gegaan om te voeden en toen is ze om half 4 weer op bed gekomen om zich om half 6 weer te melden en nu is ze ook al weer wakker!
    En het erge is... kan mij ook nog niet lekker douchen omdat ik niet in de douchecabine kan douchen, maar in bad mij moet douchen en daar kun je niet rechtop staan.

Pfff, dit gaat een heerlijke dag worden.... NOT

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Beterschap! Pas wel goed op jezelf, want geen tijd om ziek te worden kan ik mij voorstellen, maar je moet wel proberen wat rustiger aan te doen (zei dokter Veraatje :) ) anders wordt het alleen maar erger.

11. he buddy wat een prutsnacht! gadverdarrie!
    ik heb juist een goede nacht gehad! (al een paar achter elkaar, ben heppie) jurre om half 11 gevoed, kwam om half 4 en om 7 uur! dus maar 1 x (ik weet dat dat voor de doorslapers al erg is, maar voor ons is dit luxe!)
    hoop dat jij wat bij kan slapen vandaag veraatje, ze moet na zo'n nacht toch uitgeteld zijn!

12. snap dat je het er moeilijk mee hebt!
    zou ik ook hebben en jij nu natuurlijk helemaal!
    succes meid!

13. Zal ik doen dokter :)
    Jij ook he? Probeer wat te slapen als je meisje straks slaapt.
    Ga ik ook doen vanmiddag, heb de jongens nu allebei op een middagslaapje zitten. Heeft mama ook een momentje voor haar zelf :)

14. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja laten we dat maar doen ja. Dat is veel makkelijker ;)

15. toch niet hoor![​IMG]

16. kwebbels

Nee ze is afgelopen zondag hier geweest. Het ging gelukkig erg goed met haar :) Ben blij dat ik haar weer ff gezien heb.

17. monkeylove

Hey dat is nou jammer zeg! Ach wel tof dat je er zo mee bezig bent jah toch? Next time better!

18. kwebbels

Oh vervelend zeg dat iedereen ziekig is! Ik hoop dat jullie allemaal snel weer beter zijn!

19. monkeylove

Probeer toch even lekker je rust te nemen. Wel rottig zeg, ziek met zijn allen :( heel veel beterschap voor jullie...

20. monkeylove

Owjee zit ze in een sprongetje ofzow? Vervelend voor je hoor, hoop dat je vandaag nog even kan bijslapen..

Deel Deze Pagina