Heb je zoveel romans boeken dat ik een voorkeur van schrijver door kan geven? Nee ik heb niet echt een voorkeur, het moet gewoon een feelgood boek zijn Ik zag laatst een boek bij bol.com van kroonprinsesn van Danielle Steel, dat lijkt me een mooi boek maar het zou toevallig zijn als jij die net hebt 8)
nou ben ik even vergeten waar je ook alweer woont... maar ik wil er inderdaad zeker nog een keer heen!! (gent dan) tuurlijk mag je wat rollen van me lenen!!
Moet je natuurlijk wel het lepeltje nog in het mondje zien te krijgen, maar goed, zo heb ik bij Rick ooit een keer iets uit zijn mondje gehaald (weet al niet meer wat ).......heb het dus pas 1x hoeven doen maar was toen wel blij dat ik dit truukje had gehoord, want met mijn vingers lukte het dus gewoonweg niet. En als ze dan bijten, bijten ze in een lepeltje en da's minder pijnlijk dan in je vinger
Vind het echt zo goed van 'm! Hij is vanmiddag ook de hele middag mee geweest zonder luier. En dat gaat echt super. Vind het dus alleen nog moeilijk voor de nacht.....kost me nu natuurlijk toch steeds een luier die droog weggegooid wordt de volgende morgen....maar durf nog niet goed zonder.........
Ik zal morgen eens even kijken wat er zoal tussen zit....goed? Clive Cussler iig niet, want daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord
hebben jullie trouwens ook dat jullie kindjes jullie wel eens bijten?? en dan niet omdat ze boos zijn.. ik stond gisteren met isabella onder de douche en ze bijt me echt opeens in de schouder terwijl ik een knuffel kreeg. En ze doet het wel vaker dat ze zo uit het niets ineens mijn arm ofzo te pakken heeft ze doet het ook wel eens als ze boos is en dan kan ik gewoon zeggen dat het niet mag.. maar hoe los ik het op als ze het zo lief bedoelt?
Toch duidelijk zeggen dat dat niet mag! Ook al bedoelt ze het lief. Hier hebben ze het beiden een keer gedaan.....in mijn schouder....heb toen toch wel behoorlijk gemopperd . Ze hebben het daarna niet weer gedaan.....nou ja, Joost probeert heel af en toe of hij een hapje uit mijn grote teen kan nemen als ik op blote voeten loop en hij aan 't rondkruipen is......
vind het toch wel moeilijk om dingen 'af te straffen' die ze eigenlijk helemaal niet raar bedoeld.. maar goed vind het toch ook geen prettig gevoel om gebeten te worden dus zal het denk ik dan toch maar proberen af te leren..
is ze verkouen? of heeft ze wa verhoging? misschien last van de oren. die 3 van mij die geven eigenlijk ook nooit het standaard beeld bij oorontsteking
Heb effe een lijstje gemaakt van de boeken, die ik iig boven heb staan: * Ludlum - Het prometheus project * M. MacGregor - Dodelijke spiraal * John LeCarre - De ideale vijand * A. Klavan - True Crime * René Appel - Doorgeschoten * Julie Gregory - Verziekt * Julie Parsons - De minnegift * Sandra Brown - De verwisseling * Jennifer Donnely - De Theeroos * Sabine Kuegler - Dochter van de jungle * Nicolas Evans - De rookspringer * Tess Gerritsen - Alarmfase rood * Tess Gerritsen - De Zondares * Virginia Andrews - bloemenserie (5 titels) * Annejet vd Zijl - Sonnyboy * Patricia Cornwell - Kay Scarpetta * Judith Krantz - Tessa * J. Mitchard - Mijn eigen kind * Victor Hugo - Les Miserables * Luanne Rice - Wacht op mij * Tami Hoag - Verloren onschuld * Tami Hoag - Gekidnapt * Valerie Blumenthal - Mijn naam is Hannah * Andrew Pyper - Verdwenen meisjes * L. Bagshawe - Ambities * Michael Palmer - Dood door schuld * Sidney Sheldon - Keerzijde van middernacht En dan heb ik er nog een paar van Robin Cook (medische thrillers).
@Bloem: mijn Daniëlle Steels kan ik zo gauw niet vinden........ Kan zijn dat die nog bij m'n tante staan, die heeft jaren geleden ook een heleboel boeken geleend (ik heb er alleen nog geen teruggezien, dus ik denk 'geleend met de bedoeling om niet meer terug te geven' )