Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou ik vond mijn namen niet erg "krachtig" vergeleken met degenen die jij gaf ;) .

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hé bah altijd naar dat soort dingen.
    Zo is van de week de zwager van mijn collega verdronken op vakantie in Frankrijk.
    Hij en zijn zoontje waren in de zee en ineens een hele sterke stroming. Zoon (15 jr) is nog terug naar land kunnen komen, maar heeft zijn vader voor zijn ogen zien verdrinken.
    Vreselijk zeg, ben je lekker op vakantie :( .

3. Jeetje zeg! Voor je eigen ogen je vader zien verdrinken...

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje krijg zowat een halve hartverzakking zojuist: gaat eerst mijn mobiele. Te laat erbij, mag zag Pippeloentje staan (het KDV). Vervolgens bellen ze binnen een minuut op de vaste van de zaak. Ik denk "jeetje Merel moet minimaal flink gevallen zijn en naar de doktor zijn ofzo".
    Dus mijn collega verbindt haar (= de leidster) door, het 1ste wat ze zegt "er is niks aan de hand hoor".
    Huhhhhhhhhhh, een zucht van opluchting gaat door me heen!
    We wilden alleen weten of Merel ook poffertjes mocht omdat ze die nu gaan bakken omdat het rustig is.
    Wel heel netjes dat ze daarover bellen.

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja vreselijk hè!!!!!

6. Erg netjes dat ze je daar over bellen zeg Essie, kan me voorstellen dat je ff schrok, maar vind het heel netjes..
    Ik ga ff Esmée wakker maken, anders wil die vanmiddag niet meer plat...

7. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    he meiden,

ik wilde jullie even komen evertellen dat onze eerste echo helemaal goed was. Kloppend hartje en telling klopte precies nu 20 aug nekplooimeting! Man wat was ik gespannen...maar gelukkig alles goed.

Onze kleine man is wel ziek geweest met overgeven en koorts enzo...ach wat zag dat er zielig uit! Het gaat nu iets beter maar brood krijg ik er niet in maar komt vanzelf weer toch?? En ook hier net als ik bij andere las komt er een stevig willetje om de hoek kijken manlief en ik kijken elkaar soms aan en dan zeggen we volgens mij is het opvoeden nu echt begonnen!

Ik ga nog even teruglezen!

xx nina

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Suc6 ermee!

Zo ik heb inmiddels gelijk ook weer pauze, maar er is niemand meer of wel?

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Geweldig nieuws dat de echo oké was joh!
    Kan me voorstellen dat je wel weer helemaal zenuwachtig was.

Minder dat Senna ziek is geweest. Brood geven komt inderdaad wel wel. Als hij maar drinkt. In 1ste instantie alleen water en later misschien met een paar schepjes melk (maar minder schepjes op de hoeveelheid als normaal gesproken).

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Idd heel erg netjes, maar kan me voorstellen dat je idd bijna een hartverzakking kreeg :D

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wat fijn dat de eerste echo goed was! :)

Dat brood eten komt vanzelf wel weer. Als hij al het andere maar lekker eet/drinkt, dan komt het echt wel goed! En over een stevig willetje kan ik hier ook meepraten! ;)

12. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Dag meiden!

Hoe is het hier?

Essie, wel netjes idd dat ze even belden! Waat naar zeg van die mesne die op vakantie waren.. Dat beeld krijg je nooit meer voor ogen weg:(

De man is bekend wie het was.. Hij is door een noodlottig omgeval om het leven gekomen..
    Bloem je hebt pb..

Nina, wat fijne dat de eerste echo goed was! Wat zielig voor Senna zo ziekjes! Dikke knuf voor hem!

KK, wat fijn dat jullie lekker zo genoten hebben! Klinkt als heel leuk!!

Verder weet ik het al niet meer.. Sorry..

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    *egobericht*

mika wil vandaag alles maar ook helemaal niets. hij was vanmorgen langs de tafel gevallen, was meer geschrokken dan wat anders dus wilde ik hem troosten, wil ie bij mij op schoot, voor 2 seconden ofzo en daarna wilde hij er weer af, maar toen ie aan tafel stond wilde hij weer op schoot en ook weer niet en zo de hele dag door. hij zal tussen nu en een kwartier wel weer wakker worden, maar ben bekaf. vanmorgen met de fiets naar het dorp geweest om even afleiding te hebben met mika, maar toen we terug waren was het weer precies hetzelfde. heb nu het badje maar opgezet buiten in de hoop dat hij daar lekker in gaat spelen zometeen. Moest vanmorgen zelf ook gewoon mee janken omdat ik het niet meer zag zitten zo.

*einde ego bericht*

14. wat mooi zeg dat de echo goed was! geweldig zeg! zielig van je kleine mannetje zeg...

15. Hey Esther, hoe is het met Sem?

16. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He Buddy!

Met sem gat het goed! Ligt nu nog lekker te slapen! Al vanaf een uur of kwart voor 1..
    Het is een dikke ondeugende boef!!!

Hoe is het met jou en Esmée?
    Lekker genoten las ik??
    Exloo was het toch?

Liefs

17. ff wat foto's van weekendje.

uitzicht linksaf hotelkamer:

18. uitzicht vooruit hotelkamer:

19. uitzicht rechtsaf:

20. in de hotelkamer:

Deel Deze Pagina