Oh jeetje, ze was erg onrustig En balen dat je je niet lekker kan douchen zo Naja anders moet je vanmiddag even lekker gaan liggen met Marin?
Nou, ik ga Mayron eens lekker in bad gooien en dan lekker met m naar buiten... Zit alweer veels te lang binnen te verpieteren...
Haha zow dan! Die zal de show wel stelen. Ik liep laatst langs Leroys school toen ie bijna uit was dus ben even voor zijn klas gaan staan met die kleine. Nou al die meiden eromheen natuurlijk en Mayron kijken met z'n grote ogen van wat is diiiit... En toen kwam die lach en die twinkeling in die ogen naar die meiden die heeft t wel door
Zo hier we een redelijke nacht gehad. Had haar om 11 uur nog wakker proberen te maken voor een voeding, maar mevrouw was niet wakker te krijgen. Had wel een paar slokjes genomen maar goed ze kwam dus alsnog om half zes dus erg netjes! Verder hou ik vandaag een pyama dag denk ik maar...nou ik ga ff atwt kijken met de kleine (haha die ben ik nu al verslaafd aan het maken )tot later
Veraatje wat een boutnacht heb jij gehad zeg Hopelijk gaat het komende nacht wat beter..! Silla, leuk dat je er zoveel werk van wilde maken Ben benieuwd want met de voorjaarsmeeting ben ik er zekers bij! Christiea, jij ook een ziekenboeg thuis Beterschap voor jullie meid! Nou ik heb een hele blauwe bil en zij Gisteren moest ik plassen, en zag dat de WC papier weer eens op was en niet was aangevuld Maar naast de WC zit gelijk de gangkast met de WC rollen, dus met mijn broek nog op de enkels doe ik die gangkast deur open, pak een rol en wil weer snel op de WC zitten...jullie raden het al.. NAAST de WC pot! zoo daar lag k dus tussen de muur en de WC Maan vond het erg komisch eruit zien en in plaats mij ff te helpen stond hij mij gewoon uit te lachen! Achteraf kon ik er ook wel om lachen (als het hem was overkomen had ik ook zo gereageerd) maar goed, op dat moment arghhhh. Vanmorgen helemaal stijf en blauwig
gevonden! terug... <- Verkoop GTA IV gestaakt na dodelijk naspeelincident Hond neemt veerboot naar huis -> Toiletbezoek eindigt in drama Een Nederlander is vanochtend bijzonder ongelukkig ten val gekomen in zijn toilet. De 69-jarige man uit Den Haag raakte gekneld tussen de toiletpot en de muur, waarbij een toiletrolhouder vastraakte in zijn oog. Volgens een hulpverlener zat er wellicht geen wc-papier in de houder, waardoor deze in zijn oog kon schieten. Omstreeks 09.00 uur verloor de bejaarde man zijn evenwicht in het kleinste kamertje van zijn huis. Zijn vrouw belde de hulpdiensten, maar het ambulancepersoneel kon de man ook niet bevrijden uit zijn benarde positie. Uiteindelijk moest de brandweer eraan te pas komen om hem te los te krijgen. Met behulp van een brandweerladder is de man uit zijn woning op de eerste etage gehaald. Hij is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, waar het metalen voorwerp operatief wordt verwijderd. bizar!
Lekker en wandelse vast. Hoe is het gegaan met werken de afgelopen dagen? Je bent weer begonnen toch?
Ik loop weer eens 50 berichten achter, een sociaal leven erop na houden is ook bijna niet mogelijk als je meepraat bij de juli mama's Maar goed bijlezen gaat nu ook niet lukken, want Damian wil samen puzzelen en daarna gaan we shoppen voor een winterjas voor Roan. Tot vanmiddag!
hier wel een redelijke nacht gehad. heb mika gister om elf uur wakker gemaakt voor een flesje, heeft ie zo goed als helemaal opgedronken, toen hoorde ik hem pas weer om half 3, toen was ie wat aant zeuren en aant doen, denk laat hem maar even zijn gang gaan, maar is ie uiteindelijk toch weer in slaap gevallen tot kwart voor 5, toen heb ik hem toch maar opgehaald want hij had echt honger, en toen vanmorgen rond half 9 begon ie weer wat te zeuren en om 9 uur had ik zoiets van, nu maak ik het flesje alvast warm en kijk wat ie dan doen, maar nu ligt meneer weer te slapen. zal ie wel rond 10 uur komen.
Tjonge zeg, kunnen ook alleen maar bejaarde mensen gebeuren die zo vast komen te zitten en zo'n wc rol houder in het oog krijgen. sorry patricia jij bent tenminste nog een beetje soepel en zat niet vast ertussen hihi