Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuKyRe

SuKyRe Actief lid

3 aug 2009
    102
    0
    0
    verzorgster
    Limburg
    ahh das lekker om te zien hoor...!!!!

XXSuus

2. SuKyRe

SuKyRe Actief lid

3 aug 2009
    102
    0
    0
    verzorgster
    Limburg
    Owwwwww het hangt in de lucht..ik had vandaag twee van die mininmensjes...pfffff....Ze lagen er tegen zeven uur ook al in...en bnog geen 5 minuten en t was stil hoor..
    Heyyyyy hoe ist in Beringe???

XXSuus

3. SuKyRe

SuKyRe Actief lid

3 aug 2009
    102
    0
    0
    verzorgster
    Limburg
    Owwwww ik is joers...wat een lekkere badkamer zeg:p

XXSuus

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier is er eentje zonder zijn laatste fles naar bed gegaan :) (niet zo erg, maar hij had al niet zo veel gedronken vandaag ;)), heeft 2 seconden gehuild en toen was 't stil ;).

5. SuKyRe

SuKyRe Actief lid

3 aug 2009
    102
    0
    0
    verzorgster
    Limburg
    Nouw kom ik aankakken..sorry
    Waar was dit???;)

XXSuus

6. SuKyRe

SuKyRe Actief lid

3 aug 2009
    102
    0
    0
    verzorgster
    Limburg

Uhmm...niet echt eerlijk gezegd..Rug is dikke vette puin bij me...
    Ben druk in de weer met fysio en herstellen...werk dus ff niet nu...
    En relatie...nee die gaat ook niet lekker...ppfff8)
    Maar altijd blijven lachen...altijd posi blijven..al is dat soms moeilijk hoor......ik heb twee heerlijke kindjes die t allerbeste uit me halen...

XXSuus

7. SuKyRe

SuKyRe Actief lid

3 aug 2009
    102
    0
    0
    verzorgster
    Limburg
    Wow...das cheap...:):)

XXSuus;)

8. SuKyRe

SuKyRe Actief lid

3 aug 2009
    102
    0
    0
    verzorgster
    Limburg

Dankje!!! Ik ga niet in details treden..omdat ik niet weet of er mensen meelezen hier die ik ken...en dan zou t wel eens not zo handig kunnen zijn...lol
    En doordat er zoveel spanningen thuis zijn..zit nu mijn hele rug hartstikke vast....Zegt de fysio ook....als je een zwakke plek hebt..daar gaan alles spanningen naartoe...en das bij jou...je rug...

XXSuus

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Als je het kwijt wilt........PB'en mag altijd!!!!! ;)

Maar je fysio heeft natuurlijk wel gelijk.........stress komt altijd via de zwakke plek naar buiten en da's in dit geval idd jouw nog niet herstelde rug......heel vervelend :(.

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Het is rustig hier.......

11. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi Ramoontje ik ben er eventjes...Hoe is het daar? Druk aan het inpakken/uitzoeken?

12. kwebbels

IK heb je boekenlijst nog gezien!! Ik moet zeggen dat ik van Robin Cook niet zo heel erg gek ben. Maar Tess Gerritsen de zondares heb ik nog niet. Of gaat die al naar iemand? Enne er zijn veel titels die mij aanspreken. Maar ik vraag me alleen nog steeds af hoe we ze dan hier gaan krijgen. Ff met manlief overleggen of we een keer jouw kant op kunnen komen!

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hoi!

Hier is het goed hoor! Bij jou dan?
    Ben idd maar eens zoetjes aan begonnen met wat uitzoeken enzo (papieren die wegkunnen ook wegdoen, wat bewaard moet worden in archiefdozen doen etc.)
    De verhuizer pakt als het goed is alles in en demonteert alle meubelen, dus dat scheelt ons een hoop werk. Dan moeten wij alleen zorgen dat dat wat mee moet naar de camping daar van te voren heen gebracht is en wat onder handbereik moet zijn bij mijn ouders of op de zaak staat ;). Maar de verhuizer komt volgende week woensdag pas kijken, dus tot die tijd kan ik toch weinig ;).

14. kwebbels

Oh en virginia andrews heb ik ook al Ramoontje. Het boek Sonnyboy heb ik ook wel eens over gehoord. Is dat een mooi boek?

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Heb de 4 boeken van Tess Gerritsen heb ik apart gezet voor Senn, dus misschien kunnen jullie ze onderling uitruilen of lenen van elkaar. Heb verder nog niet afgesproken hoe we dat ophalen oid gaan doen. Maar die boeken zet ik wel zo lang apart in een doos bij m'n ouders neer of zo....dat zie ik wel.

16. kwebbels

Oke, wel spannend hoor!! :D

Hier alles goed hoor, wel druk met van alles en nog wat maar ja wanneer is dat nou niet? Indi gaat ook hartstikke goed. Loopt als een tierelier en eet ontzettend goed met ons mee. Ze smeert zichzelf bijna niet meer onder (nou probeer ik wel wat tastbaarder eten te bereiden) en soms doet ze een hapje op haar vork en in haar mond. Dus die motoriek gaat ook goed!

17. kwebbels

Oh als Sen ook geinteresseerd is in die boeken kunnen we misschien wel samen een keer die kant op komen! Nou ja we zien het wel..

18. kwebbels

Vandaag zijn we nog lekker naar het water geweest. Indi heeft zich helemaal ondergesmeerd met zand maar ze vond het prachtig. Ook het water (wat best koud was) vond ze hartstikke leuk. Toen ze stenen op wilde eten heb ik haar toch maar even verteld dat dat niet mocht haha.

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Was wel een goed boek idd :)

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :D

Dan is Indi wat dat aangaat echt stukken verder dan Joost. Ik heb trouwens gisteravond wel genoten van Joost aan tafel bij het avondeten. Mijn vader en broer waren hier en bleven eten, dus ik had chinees gehaald. Nou ik heb Joost nog nooit zo zien bunkeren (nou ja met de frietjes was ie laatst ook echt wel een uitgehongerd vogeltje ;):p).....nasi met wat saus van de babi pangang eroverheen.....zijn bordje moest tot 2x toe vol hoor en ging ook tot 2x toe helemaal leeg. :D
    Hij gaat gelukkig wel vaker met de pot mee-eten nu (ook al waren he vandaag pannekoeken :)). Maar zelf eten.......nee hoor op de grond smijten is veel leuker. Hij begint nu wel weer voorzichtig aan zijn speelgoed te 'proeven'....dus het zal wel in orde komen ;).

Deel Deze Pagina