wel een paar lekkere nachten gehad zie ik.. hier ook wel. gisteravond om 9 uur laatste voeding, om 10 uur sliep ze. tot half 4 doorgeslapen, toen tot half 9 en nu slaapt ze weer.. vanmiddag naar de ikea! xx
stom trouwens, zouden weekendje weg gaan, was hubbie vergeten dat ie dam tot dam loop moest rennen... weg weekendje weg
Was even bang toen ik las bad news en daar onder mini meeting dat je niet ging komen. Dan hebben we in ieder geval iets om naar uit te kijken. Lekker hoor dat Tygo zo geslapen heeft. Heb je hem 100cc gegeven omdat hij zijn 5 flessen al had gehad? Zo doen we het met Karsten wel als hij vroeg voor zijn laatste fles komt.
wijzelf denk weinig, maar mn schoonzus en zwager hebben een huis gekocht en vroegen of we meewouden.. altijd gezellig! ben ik er ook ff tussenuit.. christian gaat ook lekker mee..
Kreeg nog een kleine veeg uit de pan van mannetje. Hij zei (de volgende keer moet ie dat gelijk doen en niet als we in bed liggen) dat hij speciaal voor mij was opgebleven om samen wat op de t.v. te kijken. Maar hij zat twee programma's te kijken die hij voor zichzelf had opgenomen en ik zat te forummen. Lekker hoor als je niet duidelijk communiceerd. Dussssss vanavond zal ik niet veel achter de pc zitten.
Dat geweldige klimaat ook hier in NL. Hier ook een verkouden boel maar zonder koorts gelukkig. Ik hoop dat het net zo lekker weer wordt als gister middag dat was heerlijk. Knuf voor jou en wordt maar gauw beter.
hey anno.. deze foto heb ik gister NA het douchen nog kunnen nemen.. zo lag ze op me te wachten: (en gekke bekken trekken joh!)
Dat is inderdaad een boutnacht. Je mag hier wel komen douchen maar weet niet of je dat 5 uur in de auto waard is. Misschien krijg je straks nog even de kans om bij te slapen. Knuf voor jou.