dat vind ik echt heel krachtig van je! en vind het helemaal niet vaag! heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar lijkt me zoo mooi als iemand bij je blijft al kan het soms ook moeilijk zijn.. het lijkt me ook wel een steunpunt.. en zowiezo om altijd het negatieve te zien.. het leven kan heel kort zijn..
helemaal niet wazig hoor! zijn er wel meerdere hier die dingen aanvoelen of soms zien. is toch mooi dat er mensen bij je zijn, om het maar zo even te zeggen. (al lijkt het me van de ene kant ook wel een beetje spooky om dat te weten, bedoel weet niet hoe ik me zou voelen als iemand zei dat mijn opa of oma bij me is, lijkt me wel fijn hoor, maar toch wel een beetje eng. ) vind het ook erg interessant zo'n dingen, maar weet niet als ik dat zelf zou hebben zou ik het wel eng vinden denk ik
Dat scheelt idd een heleboel. Oh en over Rick gesproken........mijn kleine mannetje wordt echt groot, want hij gaat nu zelfs helemaal alleen naar de wc. Ik was even bezig met Joost en hij zei 'mama, moet plassen", maar ik moest Joost z'n luier nog vast maken......ik was dus te laat , Rick had zijn broek en onderbroekje al naar beneden gedaan, was zelf op de wc geklommen en heeft geplast, heeft daarna ook nog met een wcpapiertje zijn plassertje afgeveegd en het plasje doorgetrokken . Toen stond ie weer naast me, met zijn broekjes op zijn enkels "mama ikke ben klaar" En mama mag nu dus steeds op de gang wachten als meneer op de wc moet *zucht*, nou ja maakt ook niet uit.
Heb ook een heeeeeeeeeeeeeeeel ander kapsel...en dat mijn gezicht smal word..Werd mijn achterste dat maar..hahahahahahahahahah XXSuus
whahaha ja, dus jullie advies is om niet meer te gaan . Mika heeft daar ook muggenbulten opgelopen erg zielig
goed zo rick! heerlijk toch dat het nu goed gaat en dat ie het zelf kan! vind het erg knap van hem hoor!
haha, misschien als we heel hard gaan kontebonken dat we het vet eraf bonken krijgen we een slank kontje
zooooo knappe jongen!!! dat gaat echt heel hard!! ik kan me voorstellen dat je trots bent!! enne nu het zo goed gaat ook gelijk een beetje privacy
Bedoel de echte pampers...Voor zover ik t weet hebben ze die hier in Ned niet int assortiment..In Duitsland wel.. Ik zweer nog altijd bij Pampers en geen eigen merk En jahh...ik heb ook een muggending hier rondvliegen..ppffff Laatst had ik in 1 middag 16 muggenbulten..ARGHHHHHH XXSuus
nou had leon eigenlijk wel al terug verwacht om eerlijk te zijn. zal zo wel komen denk ik. oh en hij heeft morgen en vrijdag vrij, dus een lekker lang weekend
Ik was bewust aan afvallen...en de stress was een extra reden dat t zo hard ging..Mijn soulmaatje vind ook dat ik té hard ging...en houd me nu in de gaten dat ik in elk geval blijf eten... XXSuus
ohw haha, nee ik vind die echte pampers niets, is mika al een paar keer doorheen gegaan. die van de lidl dat merk heb ik geen klagen over, zijn super fijn, houden heel erg veel vast en gaat er 'bijna' nooit langs. heb ze samen met de billendoekjes van de lidl
En hoe ie zelf op die wc klimt.....je lacht je echt een breuk . 1 beentje eroverheen en dan schuin 'schuifelt' ie naar achteren, net zo lang tot hij denkt goed te zitten.