Ben meer een binnenvetter Maar jah, ik ben dr twee keer na de tijd geweest, ben twee keer genegeerd, en dan met byron oo zo leuk lachen *kots* Dus ze zoekt het maar uit, ik ga dr niet meer heen, sorry.. maar ik hoef me niet zo te laten behandelen. Maar jah, om nou te zeggen, dat het ECHT woepie is.. T heeft ook wel weer zn uitwerking op Byron en mij.. en ach nou jah..
Ow en als ik dan toch bezig ben (doe het goed of doe het niet) Nova slaapt de laatste tijd nog al dramatisch.. of te wel, huilen, aandacht enz, en ik ben dr nog al zat van, dus ik zeg dat tegen byron, dat ze het wat mij betreft maar ff "uitzoekt" NOU.. Dan ben ik ook nog gevoelloos en gemeen en vooral lui.. Ik zou dr namelijk niet uit willen.. Nou wil ik dr best uit, maar niet voor onzin. En dus na een lang gedoe, tot de conclusie gekomen, ook snachts speentje doekie, muziekje, welterusten lieverd.. Dus vannacht, mevr gaat huilen, en na 10 min, krijg ik weer de wind van voren van byron. en dat vind ik dus OOK niet eerlijk.
Heb me net gelijk maar geregistreerd......heb ik natuurlijkw eer het probleem dat ik de komende tijd niet actief mee kan doen, maar dat probeer ik wel effe uit te leggen.
Zo, we laten ons geboortekaartje ontwerpen door een kennis van ons. Hij is nu nog op vakantie.. Heb net geregeld dat een andere kennis van ons die heel goed kan fotograferen een foto maakt van de handjes of voetjes van onze kleine meid en die komen dan ook op het kaartje.
Maar verder, is het gelukkig prima! Nog lekker van de vakantie aan het genieten, prachtig weer, dus klagen is niet nodig
Oh leuk! En igg een uniek geboortekaartje voor de nieuwe wereldburger! Ben benieuwd naar het resultaat straks! (graag in een pb'tje want dan zul je net zien dat we dus idd geen internet hebben....hoef ik iig niet terug te zoeken )
Ja heb ook al gezegd dat ik de link aan je had doorgegeven omdat je allemaal niet meer hebt kunnen lezen gister
Is ook niet eerlijk. Zit Nova niet gewoon in een groeisprong? Karsten en Wessel hebben ook last van slaapdrama's en zijn er 's nachts wel een paar uur mee zoet af en toe.
Nou.. Mij steunen? niet echt (vind ik dan) Hij zegt na de tijd, jaa. nu je het zegt, op het moment had ik het niet door DE VOLGENDE keer (en dat nu ongeveer 5 keer) Dus nee.. Ik voel me totaal niet gesteunt. En dus maak ik mn eigenkeuzes, of ie het nou leuk vind of niet.