Meiden, heb heel ff snel bij kunnen lezen. Vandaag en gistern zijn echt een drama met het slapen van Mees dus ik kom eigenlijk nergens aan toe. Denk dat hij last heeft van de hitte ofzo. HIj ligt er nu ook pas net 10 minuten in, voor het eerst vandaag!!!! Hoop dus dat hij minimaal een uur/1,5 uur slaapt dan kan ik zo ff gauw wat in huis doen. Maaruh.... ff snel voordat ik wat ga doen... Senn, gefeliciteerd met julie 10 -jarig jubileum en veel plezier met het uit eten!!!! Bloem, suc6 bij de HA zo met Wessel! Ben benieuwd, hoop niet dat het weer zijn oortjes zijn, maar aan de andere kant als er dan wat aan gedaan kan worden en hij en jullei daardoor beter slapen, is dat ook wel weer heel fijn. Nou, meiden, was helaas maar heel kort (en gistern en vanochtend ook al niet hier kunnen kletsen, balen), maar ga nu echt ff gauw naar beneden wat in huis doen want voor hetzelfde geld is Mees zo weer wakker. Tot later!
Hahaha, ik scheer mijn benen niet voor de dokter hoor Maar ik ga no way zonder geschoren te zijn naar buiten Ben weer terug, 1 oortje is licht ontstoken (dacht ik al want die oorschelp is ook regelmatig rood). Gewoon neusspray gebruiken en bedjes schuin maar dat deed ik al. En als hij s'nachts wakker wordt zetpil erin.
Het is bij heel veel kindjes ruk met slapen helaas, Karsten, Wessel, Mayron en Mees dus. Ze doen er allemaal aan mee
Julian ook alleen die geeft ons nog een nachtje rust tussendoor, vooral het slapen gaan vind hij ineens heeeeel moeilijk ow en het blijven slapen schijnt ook niet zo simpel meer te zijn
Ik ben weer terug met Karsten van de ka. Karsten is ruim een kg aangekomen en ook in lengte wat gegroeid. Ze was erg te spreken dat de operatie zo goed was gegaan en dat hij zich zo enorm ontwikkelt heeft. Alleen was ze niet te spreken over het hoestje wat hij heeft. Ze kon ook verschil horen tussen zijn linker en rechter long dus zit hij voorlopig aan de Ventolin 4x daags 2 pufjes. Ook hebben we een longfoto moeten maken en daar krijgen we volgende week donderdag de uitslag van. Over zijn temperatuur staat ze een beetje voor een raadsel. Ze wil eerst even kijken hoe de Ventolin aanslaat. Als zijn temp. volgende week nog steeds zo rond de 38 zit dan wordt er opnieuw een bloedonderzoek gedaan want het kan zijn dat hij een bacterie in zijn lijf heeft waar de vorige antibioticum niet op reageert en zou hij een andere kuu moeten krijgen. Met andere woorden, we zitten nog wel even in de molen daar.
Goed dat je ze niet genomen hebt. Als ze naast haar schoenen loopt kan je beter een ander wat duurder soort nemen.
Lekker hoor. Karsten komt vandaag niet verder dan 3 stukjes brood en 1 1/2 tuitbeker drinken. Oja en een klein stukje ontbijtkoek.
Zo ik ga eens een rondje bellen hoe het in het ziekenhuis was. Helemaal geen zin in maar moet toch ff. Weet niet of ik er vanavond ben anders tot morgen.
Ja, zal dus de leeftijd vast wel zijn (en ik denk ook de hitte). Maar hopen dat de neusspray bij Wessel helpt zodat je weer gauw betere nachten kan maken!!