Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb nog steeds drie honden te leen hoor!:p

Maar even serieus, of je moet ze serieus willen lenen;), ik had de hele schutting al lang doorgetrokken. Tuurlijk goede buren zijn belangrijk maar als zij het zo belangrijk vinden dat die kinderen met elkaar kunnen praten moeten ze gezellig bij elkaar op visite gaan of samen gaan verhuizen dat ze naast elkaar komen te wonen. Het is jouw huis, jouw tuin en jouw geld die je moet betalen aan hypotheek en zolang zij dat niet doen hebben ze geen recht om te bepalen wat jij in jouw tuin doet. Je hebt het netjes geprobeerd te doen maar blijkbaar denken ze dat ze gewoon een loopje met je kunnen nemen nou dan maar op de andere manier en dat is zonder overleg en dan maar wat hun niet willen. Hadden ze maar normaal moeten doen :x

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Het heeft zeggen en schrijven 10 druppels geregend :(..........temp is nog steeds hetzelfde :(

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hangt er een beetje van af.....we zitten nog niet aan de maximale bebouwing, dus kan zijn dat we geen vergunning hoeven aan te vragen ;). Moeten we gewoon echt een goed uitzoeken ;).

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat vraagt om een filmpje! :D

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat is idd niet normaal! :x

Weet je wat ik zou doen: haar de keus geven.........of je laat dit staan en zij zoekt het maar uit :x of je zet er een houten afrastering neer (in jullie tuin ;)) !!!!:x:x:x Volgens mij zijn ze helemaal van de pot gerukt.....;):x8)

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    AMEN!

Enne: wij zoeken ook nog onderdak voor 2 dobermannen voor een maand of 2 a 3 ;) :p

7. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Dat is helaas geen optie, want manlief heeft het er al helemaal mee gehad en heeft nu zoiets van 'dan maar geen goede buren meer, zij tonen ook geen respect voor ons, dus dan trek ik me ook niets meer aan van wat zij evt. van ons vinden'.

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, ik ben het diep in mijn hart helemaal met je eens en heb net nog een vriendin gebeld en die zij ook weer hetzelfde, maar ik maak me er dan zo druk om en ben dan zo teleurgesteld en wil zo graag dat we een goede band met de buren hebben. Maar ja, kennelijk kan dat alleen ten koste van onszelf en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Ben bang dat er helaas niets anders op zit dan aanvaarden dat wij het vanaf nu 'gedaan' hebben in de ogen van onze buren :(

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat werkt misschien nog wel beter dan die 3 van ons, die van ons zien er toch altijd nog schattig uit he;)

10. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Oh, dat zou mooi zijn, als het helemaal zonder vergunning zou kunnen!! Ga voor jullie duimen!!

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Die van ons ook hoor met hun lange staart en hun hangoren. ;)

Maar we kunnen ze natuurlijk wel laten bewaken op afstand, dan is het 'lieve' er wel wat af hoor. :D

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Mijn broertje moet nog wat meer ontwerpen maken, dus wie weet.....

13. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Het staat dus al in onze eigen tuin en niet op de erfafscheiding. We hebben het rekje in onze eigen border gezet, hij zit alleen geborgd aan de zijkant van de schutting, zodat ie bestand is tegen kinderspelletjes en harde wind enzo.

Oh ja, wat ze ook nog zei 'ja, ik dacht ik kom het nu maar even zeggen watn het is ook zo vervelend als ik er pas mee kom als het er al staat'?!!! Ja, hallo?!!! Alsof we het af hadden moeten breken als het er had gestaan in onze eigen tuin!!

Pfffffffffffffffffff......... adem in ... adem uit..... begin gewoon echt steeds bozer te worden.

Zal blij zijn als mijn ouders zondag terugzijn van vakantie en ik het hen ook kan vertellen. Normaal gesproken bel ik hen altijd over dit soort dingen, maar ja, daar ga ik ze in hun vakantie natuurlijk niet mee lastig vallen..

14. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    hihihi, zou een mooi verhaal worden!!

15. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Maaruh... ff serieus, kunnen ze niet mee naar de camping dan??

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat kunnen die van ons dus niet, die waken gewoon en alles wat in de buurt van hun terrein komt krijgt een 'begroeting'.

Vind dobbers er inderdaad wel liever uitzien nu ze hangoren en lange staarten hebben.

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Super tof, je eigen huis (laten) ontwerpen. Heb je echt alles zoasl je het hebben wilt!! En wat leuk dat je broer(tje) dat voor jullie kan doen!

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Zou ook heel graag een hond hebben, manlief ook, maar nu we allebei nog werken en gezien de grootte (niet zo groot dus) van ons huis, is het nog iets voor de toekomst.

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Wij hebben ook een schutting in de tuin (en maar goed ook anders had ik bijna hetzelfde gehad als jou maar dan van alleen de buurvrouw die de hele tijd wil beppen en doen). Maar ik zou gewoon een schutting plaatsen hoor, het is jou tuin, jouw grond, jouw geld en jouw privacy! Kom zeg, je mag toch zeker wel doen en laten wat je wil in je eigen tuin, als hun zich dan niet meer lekker voelen moeten ze maar iets anders zoeken, je hebt het al een paar keer aangegeven dat je niet wil dat de kinderen continue over de schutting hangen en daar doen ze niets aan, dan moeten ze de gevolgen ook maar accepteren.

(en anders ruil je toch van huis met 1 van hun, heb je ook geen last dat ze over je schutting hangen ;) )

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    3 tekens

Deel Deze Pagina