Ja precies. En ik vond de sandaaltjes bij de schoenenreus echt veel leuker als die ze nu heeft. Maar ja, ik vind het belangrijker dat ze echt stevig zijn Balen zeg dat het toch nog niet helemaal goed zit met Karsten Hopen dat de ventolin wat gaat doen..
Hier is het nu lekker aan het afkoelen. Mijn god wat een weer zeg. Ik hoefde maar een stap te verzetten of ik zweette me al kapot Indi zweette ook en voelde echt warm aan. Heb haar lekker in een koel badje gedaan.
hihii, ja, zouden ze wel willen, ruilen, want ons huis is het best onderhouden van de hele straat en dat zeg ik niet om naast mijn schoenen te lopen, maar dat is gewoon zo!
Meiden, bedankt voor jullie luisterende oor (alweer) en voor jullie lieve woorden en steun! Ik ben bekaf en ga de boel opruimen en dan lekker naar bed. Iedereen een hele fijne avond en nacht, hoop dat 'ie ons allemaal wat verkoeling brengt! En tot later! Veel liefs van mij!
Sorry hoor maar wat een rare buren heb je toch zeg!!! Ik snap dat je kwaad bent. Je hebt het nog met haar erover gehad en ze begreep het!? En nu opeens dit. Ik zou lekker gewoon die hele schutting doortrekken. Je hebt het aardig gevraagd en aangegeven en ze hebben er niet naar geluisterd. Dan maar op een ''harde'' manier. Zo kan jij lekker in je tuintje zitten zonder dat je telkens gestoord wordt. En ik zou er toch niet te veel van aan trekken. Kost je alleen maar energie.
Nou hier een lekkere dag gehad ondanks dat het warm was..Indi kon zich aardig goed vermaken en we zijn ook nog lekker op stap geweest. Slapen ging niet helemaal zoals ik gepland had. Ze was een beetje overstuur dus had manlief gevraagd of hij haar even wilde troosten en misschien druppels voor de tanden wilde geven aangezien er aardig wat door komt. Nou nam die dus Indi weer mee naar de huiskamer (ik troost haar in haar slaapkamer). Nou waren wij nog aan het eten en hup, gelijk zag mevrouw dat staan en wilde dus ook weer eten Manlief die gaf haar een aantal hapjes (zou ik dan ook weer niet doen maar ik dacht ''laat hem het maar even oplossen''). Nou mevrouw zich weer helemaal ondergesmeerd (inclusief de vloer die ik gestofzuigd en gedweild had) :x Toen was ze natuurlijk ook nog chagarijnig aangezien ze hartstikke moe was. Dus toen heb ik manlief maar aanwijzingen gegeven aan manlief dat hij de boel schoon moest maken en Indi gewoon op bed leggen:x MANNNEN!!!! :x
morgen barbequen, maar heb eigenlijk meer zin een iets van tapas ofzo. heeft iemand ideeen of tips wat lekker is?
*zucht* vanmiddag en vanavond moeten werken op de bieb, nou toen ik thuis was deed ik mijn shirtje uit, helemaal klieder van het zweten, hebben nl geen airco in het gebouw. En voelde met opruimen gewoon het zweet van boven naar onder op de rug lopen, zo vies!. En had ook het id dat ik gewoon helemaal blinkte van de zweet, voelde me zo vies, was blij dat ik thuis was.