Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb nog niet helemaal kunnen bijlezen maar het begint weer een beetje te komen alleen reageren lukt nog niet helemaal hopelijk komt dat ook snel weer!

Silla, heel veel sterkte en hoop dat de ha iets voor je kan doen en dat je inderdaad even een dagje hebt om even bij te tanken! Dikke knuf van mij!

Ben vandaag voor het eerst echt buiten geweest, heb een blokje om gelopen. Was in mijn eentje dus wel ontzettend saai en was blij dat ik weer thuis was bij mijn kleine mannetje. Verder zijn we vanavond nog met zijn 3en naar de supermarkt geweest voor wat boodschapjes, Julian heeft echt de hele tijd geslapen dus niks meegekregen van alles maar was toch wel gezellig om het met zijn allen te doen. Morgen gaan we samen met de kraamzorg, die dan alweer voor het laatst is :( , een blokje om met de wandelwagen! Heb er echt zin in en hoop dat ik zelf ook snel wat verder kan lopen zodat ik misschien volgende week met hem naar de stad kan lopen (ongeveer 10 minuten lopen) en even wat dingetjes kan halen die we nog moeten hebben. Baal er zo van om elke keer maar van alles aan anderen te moeten vragen ook al weet ik dat ze het graag doen.

Nog even een vraagje aan de mensen met hechtingen, hadden/hebben jullie ook zo'n last nadat jullie een grote boodschap op de wc hebben gedaan en bij zittend plassen?

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Duikster; het is idd heel lief. Als ze vraagt of ze wat moet doen en ik zeg nee gaat ze toch de was opvouwen. :confused: dan heb ik zoiets van vraag het dan niet als je het toch doet :)

3. kwebbels

ingrid ik had hechtingen; grote boodschap deed geen pijn maar plassen wel weer heel erg.
    kwam ook wel doordat ik een katheter heb gehad!

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Het is ook alleen bij zittend plassen dat het echt zeer doet, staand heb ik nergens last van maar om nou elke keer de douche aan te zetten als ik moet plassen vind ik ook weer zo wat. Ook al is het wel makkelijker met spoelen.

5. kwebbels

even vraagje nog over het combineren van fv en bv. Ze gaat in princiepe voor 2 avondjes en 1 dag oppas krijgen. Zou ik dan ook alleen die avonden en die dag fv kunnen geven en de rest gewoon bv? Of werkt dat niet?

6. kwebbels

Ja onder de douche ging het wat beter idd, wat erg hielp was cranberry vitamines voor de blaas slikken toen was het zo over!

7. kwebbels

Ingrid hoe vond je het verder om voor het eerst weer buiten te zijn? Toen ik voor het eerst naar buiten ging was ik ook 6 dagen bevallen. Ik ging ook gewoon even naar het winkelcentrum, maar ik begon midden op het winkelcentrum keihard te janken. Ik had echt zoiets van ''Ik krijg een kind maar iedereen gaat gewoon verder met zijn dagelijks leven''. Heel bizar. Was dus ook zo weer thuis (nog steeds jankend) en mijn man schrok zich kapot dacht dat ik een depressie had. Die had nog nooit van kraamtranen gehoord haha.

8. kwebbels

Nou Indi ligt weer op bed. En ze slaapt :D

9. kwebbels

Is er nog iemand of zit ik nu tegen mezelf te lullen :) Naja ik ga maar gewoon door :)
    Wel balen dat mijn boek nog niet binnen is pf, meestal komen de boeken van de eci na 1 dag en nu duurt het langer..

10. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He hoi,

Hier even snel een klein beetje tijd gevonden..

Sem heeft vanmiddag en vanavond zo gekrijst na zijn fles echt ontroostbaar was die! Ook heeft hoij allemaal pukkeltjes op zijn hoofd, nek en armpjes.
    Ik ben er niet gerst op dat hij zo krijst! Morgen even de HA bellen!

Ik heb trouwens nog even een tip voor meiden die nog last hebben van hun onderkantje! Even boterham zakjes maken met appelstroop erin. Dat in de diepvries en daarna even in een dun washandje of iets dergelijks en heerlijk tussen je benen!

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik vond het lekker om weer buiten te zijn maar niet zonder Julian. Dat gedeelte vond ik maar niks! Merk ook dat ik de rest van de dag moeite heb om hem even te laten liggen als hij huilt, zoals nu, en wil ook gewoon extra met hem knuffelen. Ben blij dat het nog 9 weken duurt voor ik weer moet beginnen met werken en zelfs dat komt me al veels te dicht bij.

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    kwebbels: hoe lang zijn je avonden? als het puur is omdat je te weinig kolft kun je altijd de fles aanvullen met hypoallergene voeding en daar krijgt Indi echt niets van. Als je een hele dag weg bent zou ik toch wel 2 x proberen te kolven om je produktie niet te ver te laten dippen. Als je kunt kolven zonder je druk te hoeven maken om de opbrengst gaat het mogelijk al makkelijker. Als je dan te weinig kolft kun je altijd fv bijgeven en kun je zeer waarschijnlijk verder wel gewoon blijven Bv-en. Als het kolven slecht lukt kan het zijn dat je in de loop van je dag werken wel wat stuwing gaat krijgen, dat kan Indi dan mooi in de avond wegdrinken :) en je avonden: kun je Indi nog aanleggen als je thuiskomt? kun je in elk geval 'leeg' de nacht in zodat je niet gestuwd wakker wordt.

13. kwebbels

avonden zijn van 6 tot 10 en die hele dag is van half 8 tot ong 4 uur..Dan zal ik die hele dag wel gaan kolven inderdaad.

14. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Ok, laat je het weten wat hij heeft gezegd? ben wel benieuwd!
    Heb vorige week mn laatste controle bij de vlos gehad, maar toen nog niet echt last van gehad, maar nu dus wel. maar ik weet niet of ik nou weer naar de vlos moet of naar de ha, of gewoon maar even aankijken.

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb last van een verzakking, maar dan van mn endeldarm. Ik voel idd druk van onderen en ook regelmatig dat echt de vaginawand naar buiten puilt. Kan ik dan echt voelen. Ik heb geen moeite met mn plas ophouden gelukkig. Wel, last van verstoppingen omdat de boel zich daar ophoopt zeg maar. Ik zou het even navragen bij de nacontrole als ik jou was en goed je oefeningen blijven doen.
    Succes ermee.

16. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    ok thnx voor je antwoord!
    Ik heb alleen mn nacontrole al gehad vorige week en had er toen nog niet echt last van, dus ook niet over gehad, maar ik kijk het nog even aan en anders toch maar weer naar de vlos of ha.

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    even naar je huisarts dan memoikke.

Ivy heeft hier vrij veel last van darmkrampjes. Iemand goede ervaringen met cinababy?

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat is niet zo leuk voor Niels en voor jou. Ik hoop dat Niels echt even tot rust komt en dat jij je redt met de andere twee spruiten! Kun je Karsten wel zo lang missen?

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Vervelend zeg! Mopperen is dat ook huilen?

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Lekker dat je aan het genieten bent.
    Ik heb geen last gehad van mijn hechtingen, maar ik had er ook maar eentje!

Deel Deze Pagina