Oh KK, ik kan je de hand schudden. Mees heeft dat al sinds donderdag. Is nu echt al een paar dagen af en toe en klein draakje joh! Eerder sliep hij standaard vanaf een uur of 09.00 tot 10.30 en vanaf 12.30 tot 14.30 maar de afgelopen dagen is he teen groot drama als ik hem in bed wil leggen. Huilen, krijsen enz enz. Gisteren heeft hij uiteindelijk alleen van 15.00 tot 16.30 geslapen en donderdag ook alleen van 15.00 tot 17.00. En als ik hem er dan uithaal omdat hij niet wil slapen dan is het daarna alleen maar steeds jammer, huilen, krijsen geblazen om elke poep en een scheet die hem dwarszit gewoon omdat hij zo moe is. Lang duren de dagen dan he?!! Sterkte meid! Hoop dat Christian ook lekker vrij is, kunnen jullie elkaar ff afwisselen!
Hmmpffff, ze hebben elkaar dus weer eens aangestoken (zie miijn mail aan KK van net). Mees heb ik net weer op bed gelegd en wonder boven wonder is hij na 5 minuten flink tekeer gaan eindelijk toch maar gaan slapen. HIj was ook bekaf hoor, want zat onafgebroken te gapen en in zijn ogen te wrijven.....
Oh nee, dat gaat hem dan niet worden idd En vrienden van jullie dan?? Of je broer? Maar waarom gaan ze eigenlijk niet mee naar de camping? Mag dat niet van de campingeigenaren of is het chalet daar te klein voor?
Daar is het chalet echt te klein voor en bovendien zijn het honden die niet gewend zijn om in huis te liggen .
ziet er erg leuk uit doet mij trouwens eraan denken voor de nieuwsgierigen de volgende link is de woning van de buurvrouw die staat sinds eergister op funda Te koop: Ballastweg 18 7741 ZL Coevorden [funda]
alle pagina's die ze hier moet missen uitpinten kan ze ze daar lezen en aantekeningen maken en die vervolgens naar jou sturen zodat jij de reacties kan posten voor haar
Mirrem ik denk dat je je idd te druk maakt. Het is JOUW tuin dus JIJ mag bepalen wat voor plantjes je er in zet. Je hebt toch een stuk open gelaten zodat de kids kunnen beppen met elkaar. Het zegt meer iets over de buren als ze heisa maken dan over jou. Het is JOUW tuin en het gaat om JOUW woongenot als je in de tuin zit. Je zegt het zelf al, je maakt je druk om wat anderen ervan vinden. Zo was ik vroeger ook maar heb door de loop der jaren geleerd om aan bepaalde zaken lak te hebben omdat het MIJN beslissingen zijn waar anderen NIETS over te zeggen hebben. Ze kunnen dan wel hun mening gaan verkondigen hetzij via andere buren of de kinderen maar dat zegt meer iets over hun. Probeer om niet zo over je heen te laten lopen, en eigenlijk zeg je het al in je verhaal met punt 1. Het is niet makkelijk, je bent waarschijnlijk ook iemand die moeilijk nee kan zeggen. Kijk anders eens of je een bepaalde zin kan gebruiken voor jezelf en deze iedere keer voor jezelf herhalen als een situatie heeft voorgedaan. Dit kan zijn voor je reageert tijdens een situatie maar ook zoals nu bij jou na de hand en je je er kwaad over maakt. Wat dacht je van de zin: Het is MIJN beslissing en daar sta ik volledig achter. Of: Een ander mag een mening hebben maar het blijft MIJN besluit. Denk er eens over na en wie weet over een tijdje werpt het zijn vruchten af. Het heeft mij een stuk sterker gemaakt. Het leven is niet alleen om een ander te pleasen maar ook om het jezelf zo aangenaam mogelijk te maken.
Bij mij heeft het gegoten, maar dat was zeer lokaal in de achtertuin want Niels had de sproeier maar eens aangezet voor die arme plantjes.