Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Moest ff terugkijken om te zien wat je bedoelde, was mij nl niet opgevallen, maar zie nu wat je bedoelt het lijkt of het ene stukje kleiner is dan het andere

2. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Die vind ik echt super tof!!!!!!!!! Heel mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Wou dat ik dat ook kon, maar ik ben helaas niet verder gekomen dan het watermerk :)

4. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Klinkt als een geslaagde avond, ennuh... mocht je dit nog lezen vandaag (denk het niet) dan een hele fijne vakantie!!!!!!!!!!:)

5. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Nou ja zeg, ook een lekker verhaal :( Kan me voorstellen dat ze het lastig vonden dat ze gedacht hadden dat jullie er eerder zouden zijn en dit dus niet zo was, maar dan hadden ze toch even kunnen bellen ofzo?!! Om dan meteen te zeggen dat Indi niet meer mag blijven slapen!!!?? Ahhh, vind ik ook niet leuk naar Indi toe en ik vind het ook maar slappe hap van je schoonmoeder dat zij er niets over gezegd heeft tegen haar vriend dat hij niet zo overtrokken moest reageren.

Balen zeg!!!

6. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    En?? Heeft het geholpen??

Ennuh.............. hihiihhihhi......... buren :(;);)

7. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, kan het me heel goed voorstellen hoor, was precies zo kwaad geweest als jij! Nou, zet het maar ff lekker van je af van de week in Friesland. Ff lekker uitwaaien!;)

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    hahahhaha, ik kijk nooit naar die serie, maar moet wel lachen om je verhaal hoor! Vertel het maar niet aan Leon! ;):D:p

9. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    HOe ging het verder met je schoonvader? Hoe voelde hij zich? Klinkt leuk van het zien van je vriendin en haar zoontje. Tja, ik heb met 1 kind al dat ik amper aan andere dingen toekom dus kan me voorstellen dat jij met Steijn en Mees ook heel weinig tijd overhoudt om met vriendinnnen af te spreken.

Ben benieuwd hoe het met de jongens gaat met het afscheid nemen van het oude en het kennis maken op het nieuwe KDV!

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nee dat is echt zo. Merel is zowat een kop groter. Maar Merel is natuurlijk lang voor haar leeftijd, Julian is jonger en ook kleiner voor zijn leeftijd geloof ik hoor.

11. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hey ML, leuk je weer even te horen!!!!!!!!!!!!!! Je bent wel weinig online hoor de laatste tijd, wel ongezellig!

Ben benieuwd naar je foto's! Mees is ook echt een enorme boef aan het worden en zit helaas in hetzelfde sprongetje als May. Ook andere kindjes hier hebben er last van hoor. Niet willen slapen en lastig en hangerig zijn enzo. PPffff, zal blij zijn als deze sprong snel voorbij is, maar daar ben ik vast de enige niet in ;)

12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Echt een boefje, met net zulke ondeugende oogjes als Mees ;):D

13. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, of de boer kwam door alle lucht die ze binnen had gekregen met huilen. Dat kan ook natuurlijk. Oh, Mees ook joh, die wil de afgelopen dagen ook echt steeds niet slapen, hoe moe hij ook is. En inderdaad zit hij dan te krijsen joh, net of hij naar de slacht gebracht wordt ofzo. Maar als ik hem dan uit bed haal, is hij meteen vrolijk en wil spelen dus hij is gewoon zijn grenzen aan het verkennen denk ik. Vind het soms wel vervelend hoor het harde huilen, dat ik ook denk 'de buren zullen wel denken' maar ja, wil hem toch ook niet steeds maar pakken als hij huilt want hij moet ook gewoon leren dat hij zijn zin niet altijd krijgt natuurlijk.

Grappig, weer een intake van de kraamzorg, ohhh, wat komt het toch al dichtbij nu zeg!! Spannend hoor!

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo mijn pauze zit er weer op hoor. Doeg.

Oh ja ik had dit hotel gevonden om evt. naar toe te gaan i.p.v. een vliegreis naar Spanje ofzo:

Hotel Harmony | Four star hotel in the historical centre of Ghent

Poepie sjiek joh. Je zou eens bij de kamers moeten kijken. En ze hebben alleen de exceptional kamers vrij dan. Kosten alleen wel hoog, maar minder dan vliegen naar Spanje.

Nu ben ik echt weg hoor.

15. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    ja, het is inderdaad wel leuk (en scheelt broeken) als ze niet meer kruipen maar lopen, maar je moet nu wel nog veel beter opletten. Als ik bijvoorbeeld Mees buiten even neerzet omdat ik de deur open moet doen of m'n fiets op slot zet ofzo, rent meneer zo weg om op ontdekkingstocht te gaan, maar ja, da's natuurlijk kei gevaarlijk met auto's enzo.
    Ik laat hem nu ook in het dorp naar de winkel zelf lopen. Wel aan de hand hoor, want anders doe ik er met alle dingen die hij interessant vind om te pakken of te bekijken onderweg, uren over voordat ik bij de winkel ben ;)

16. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ow ja, da's waar ook Julian is een stuk jonger. Maar vooral op die ene foto zag je het verschil ineens heel goed. Wat leuk joh dat ze zo leuk samen gespeeld hebben. Konden de mannen het ook goed samen vinden?

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Sow, chique de friemel hoor!!!!!!!! Ziet er echt wel mooi uit!!!!!

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahaha nee dat is echt zo, Julian zit echt onderaan in de curve en denk dat Merel wel bovenaan in de curve zit dus dan krijg je dit verschil. Julian was de laatste keer iets van 71,6cm ofzo en denk dat Merel wel een 10cm groter is.

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha zelfde antwoord bijna;)

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    De mannen konden het bij de meeting al goed vinden en onder het genot van een biertje en een wijntje is dat niet minder geworden hahaha

Deel Deze Pagina