Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Kreeg er op het nieuwe forum ineens weer zin in en zag een hoop leuke lesjes voorbij komen ;).

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Bij het nieuwe forum aanmelden en opnieuw proberen? ;)

(en anders wil ik zo eentje wel maken hoor, van Mees....moet je me alleen effe 3 foto's toesturen)

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Leuk hoor! Dus het was voor herhaling vatbaar!

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Gelukkig wel, uiteindelijk.....ze hebben 't natuurlijk nog effe een paar keer getest....maar toen ging Pat ook de honden uitlaten en dan zijn ze -zeker zo in de schemer- altijd zo weg, want dat vertrouwen ze niet zo :p ;).

5. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Nou, het is niet zo dat ik van het forum afgegooid ben, maar ik ben er gewoon niet zo handig in en heb er te weinig tijd voor (naast werk en school) om er echt voor te gaan zitten. Het watermerk maken snapte ik nog wel maar bij de avatar met de lijst enzo ging ik al de mist in en kon ik niks vinden :) Bedankt voor je aanbod trouwens! Misschien wil ik er nog wel een keer gebruik van maken ;)

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    hhahahaha, goed gedaan Pat!!!:D

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ow ja, Ramoon en Essie, jullie hadden van die handige voorbeeldlijstjes van wat mee te nemen op vakantie toch? Zouden jullie die nog een keer voor mij willen doorlinken hier?

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Was dat ook het pspkidzzz forum waar jij op zat? Want dat forum bestaat inmiddels helemaal niet meer. ;)

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Het was Essie d'r lijst hoor ;) (ik had 'm weer van haar :D)

10. Ze zijn dus helemaal gestopt?

11. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Hallo Meiden!

Hoe is het hier??

Hier gaat het goed.. Heb het druk gehad de afgelopen dagen..

Las dat Mirjam ook weer zwanger is! Super gefeliciteerd!!

Mooie foto's en een erg leuk filmpje voorbij zien komen van Merel en Julian!! Super dat het zo gezellig was!!

Las nog iets over buren.. Hier irriteer ik me soms ook wel hoor.. Staan ze over de schutting met elkaar te kletsen.. Denk ik hallo! mijn zoon ligt te slapen.. Maar ja..

Las dat isabella niet helemaal lekker was de afgelopen dagen.. Hopelijk is ze snel wer de oude!

Senn, lekker gegeten? Leuke fot's vam Karsten!

Kwebbels heerlijk even op stap! Tuurlijk heb je meisje gemist!

Las nog iets over Roeland en zijn aardige buurvrouwen.. Haha.. Waar bemoeien ze zich mee?!?!?!

Las nog dat Esmée zich lekker heeft vermaakt op de creche in de kerk! Heerlijk is dat he als ze genieten!! En kk met een kleine van 11 weekjes! Super!

Verder weet ik het echt even niet meer..
    Heb dan ook heel veel bijgelezen..

Fijne dag verder!! Hier is het trouwens weer heerlijk weer vandaag!!!

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nou je hebt meer onthouden dan mij!

Hoe is het met jou dan?? Nog een paar dagen vrij of niet!?

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Forum en alles is compleet uit de lucht, volgens mij was de situatie niet meer houdbaar, ook niet onder de mensen die wel mochten blijven.....

14. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    hey leuk essie. ik ben 1.5 weken terug een dag in gent geweest en t is echt een aanrader, mooie oude stadcentrum en je kan daar ook mooi winkelen .op elke hoek staat daar wel een kerk/toren of kathedraal en de burcht is ook een plaatje om te bezichtigen,

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    pffff.... en dat zijn dan allemaal moeders die het goede voorbeeld moeten geven. Vind het wel echt heel erg hoor en dat omdat er 1 iemand is geweest die een lesje van hun op een ander forum heeft gezet :( :$ ;)

16. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Met mij gaat het goed, Ik heb nog 2 dagen vrij! Vandaag en morgen nog:$ Gaat zo snel hé!!

Morgen krijgt Jacob zijn tattoo!! Ben ze zenuwachtig haha..

Nog even he en dan is onze kleine hekkensluitertje Julian jarig!! Druk nog met de voorbereidingen?

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hey hoe is het met jou??? en met Nikita??

18. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    goedemiddag weer ff. wel bijgelezen maar niks is blijven hangen. door de ruzie met jeroen gisteren zit ik nog steeds niet lekker in mijn vel. ben een beetje down en dan is nikita ook nog eens vervelend op momenten.
    met nikita gaat t ook weer helemaal zoals t hoort. ze drinkt eindelijk haar flessen weer en door de sprong waar nikita in zit leert ze weer allemaal nieuwe dingen, sta er echt van te kijken, zo is ze in ene begonnen met brabbelen wat steeds meer op zinnen begint te lijken en ook heeft ze steeds meer in de gaten hoe t dagelijks leven van dingen in elkaar zit. zo weet ze dat de was in de machine moet en dan de deur dicht om vervolgens op t knopje van aan en uit te drukken haha.

nou ik ga ff boodschappen doen want onverwachts is er vanavond weer trainen. mijn duo maatje heeft een zaal voor vandaag en woensdag gehuurd dus wij kunnen weer ff de kilotjes eraf twirlen:D

tot snel weer

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha jij bent zenuwachtig voor zijn tattoo. Ben wel benieuwd hoe het er uit komt te zien, ga je ook een foto showen?

Ja nog 3 dagen en dan is het zover!! :D Heb ik geen baby meer maar een echt dreumes! Ben eigenlijk zo goed als klaar met de voorbereidingen, moeten nog wel wat dingen halen zoals een gasfles, nog wat vlees voor op de bbq en een partytent maar verder zijn we er helemaal klaar voor. Woensdag het hele huis en de hele tuin versieren en de camera natuurlijk klaar leggen ;):D

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Er schijnt dus nog veel meer gebeurd te zijn....:(;)

Maar hoe sommigen (voornamelijk moderators van het kidzzz-team) idd reageerden op een blog dat iemand geopend had zodat leden van wie het account dus zonder opgaaf van reden was verwijderd, daar hun ongenoegen konden uiten,......werkelijk waar, daar lusten de honden geen brood van (k**wijven en k*lerelijers etc.).....en dat moet dat kinderen opvoeden :$;).
    Maar goed, ook dat blog is nu uit de lucht en ieder gaat gewoon zijn eigen weg!

Share This Page