Jazekers kom ik een foto showen!! Ja idd dan is het een echte dreumes!! Duim voor jullie dat het mooi weer is!! Lekker buiten bbq-en!! Voel je je goed?
Zo te horen is er toch nog wel wat blijven hangen hoor! En, lekker van je vrije dagen aan het genieten?
Oh en voor ik het vergeet.... Senn sms'te daarstraks.... Zouden vandaag een dagje Efteling doen; stonden ze met autopech bij Goirle . Uiteindelijk zijn ze bij een dealergarage in Tilburg terecht gekomen om de auto te laten maken, maar de Efteling ging helaas voor de kindjes niet door . Misschien volgende week..... Wilde ik jullie toch nog maar effe laten weten .
Ah scheelt maar 3 weken. Maar in die 3 weken groeit hij geen "kop". Hooguit een cm of anderhalf. Merel groeit steeds 4 cm in 2 maanden, dus daarvan leid ik dat een beetje af. En of de mannen het met elkaar konden vinden: dat meen je maar! Die klinkten op de meeting al kei goed! Ze hebben echt dezelfde humor als ik het zo bekeken heb, dus dat is absoluut geen probleem!
Dan is het goed! Ik voel me super! Misschien iets eerder moe als normaal maar dan doen we gewoon net alsof het er niet is
Ja heb er ook iets van gezien. Ik bemoeide me ook nergens mee op kidzzz, wist niet dat het zo erg was. En wat Ingrid al zegt: Dat zijn dan moeders! Lekkere voorbeelden voor hun kinderen.
ja, had het zelf ook niet verwacht, dat ze nog een tweede keer zou komen, mja.. Ze hebben trouwens nieuwe groeiboekjes. heel leuk! ja, vorige keer hadden we een geweldige kraamverzorgster en we pleiten ervoor dat we die deze keer weer krijgen. ze wil het zelf ook heel graag gelukkig, dus ze probeert rond die tijd wel dienst te hebben...
Uhmmm... daar zit dan denk ik het probleem. Julian groeit misschien 2 cm in de 2 maanden hahaha volgens mij is hij zelfs wel eens maar een cm gegroeid. Op het cb zei de kinderarts ook al, hij zit nu nog wel onderin de curve maar dat kan zo veranderen of hij schiet in de pubertijd ineens omhoog. Uiteindelijk zal ie vast wel groter worden als mij dus dan is het goed
Dat zou wel leuk zijn vertrouwd gezicht is altijd fijn. Misschien heb je het al gezegd hoor, maar kan het me niet herinneren. Wil je trouwens thuis bevallen of ga je naar het ziekenhuis?
Oowww das sneu!!! Hopelijk kan de auto simpel gemaakt worden en kunnen ze volgende week gewoon naar de efteling!
Ik heb geen link. Ik heb thuis een word bestand waar echt bijna alles in staat wat je je maar kunt bedenken. En die heeft Ramoontje van mij gekregen en aangepast op haar situatie.