Ah, oke, nou ik hoor graag wat je verder nog te weten komt! Je hoort ook vaak dat het slecht zou betalen, maarja, wat is slecht dan enzo vraag ik me dan af, had er al ff op gegoogle'd maar kan er verder nog niet zo veel over vinden.
gratis tip van mij die ik bij sam van e vk heb gehad als je naast ijzertabletten foliumzuur slikt dan wordt de ijzer nog beter opgenomen fliumzuur had ik zelfs ook nog op recept gekregen(ik slikte zelf gewoon de femnatal door) lees vast zo nog wel meer hoe het nu met je is
lekker dan moet je ook maar netkunnen lezen dan in dat uurtje zal wel zien wat ik ga doen even zien wat jullie creaties zijn en of ik me dan aanmeld. (heb hem iig genoteerd bij mijn favo) vind het maar erg vaag en lullig allemaal
dat doen jullie wel goed hoor jij dus 6 van de 10 bloem 2 van de 10 en ik 0 van de 14 (3 augustus waren we 14 jaar bij elkaar) we hebben wel besloten dat we volgend jaar 3 augustus als we 15 jaar bij elkaar zijn dat we dan in ondertrouw gaan en mijn gedachte van trouwdatum zal dan uiterlijk half oktober zijn
remco ook de mijne heb welgeteld 3 vriendjes gehad die wat 'serieuzer' waren(kortst 1 maand langst een half jaar) en misschien nog iets van 2 losse flodders mijn laatste voor rem was degene die remco's brief aan mij gaf. die jongen heeft zich hier een paar weken terug tegen een pijler van een viaduct doodgereden (zelfmoord)
Pfff.. word hier een beetje gek zo langzamerhand. Mevr. was kwart over 6 al wakker (ik dus ook) en heeft gewoon nog NIET weer geslapen. Ze wil gewoon NIET slapen. Ik baal er zo van. Ze is zooo moe en zoooo vervelend...
heeft hij al met hun gepaat dan of doe jij dat allemaal de buren weten vast wel hoe ze jou moeten bespelen maare gewoon neerzetten die schutting en ogen open houden voor een andere leuke woning
Klein schaaltje met kruidnagels en een beetje gekookt water erop.....blijven ze iig bij de tafel weg (of daar waar je ze weg wilt houden ).
ja klopt volgens mij kun je op nog een ook een lein stukje zien. de kopers kunnen er dus niet om heen dat er kinderen naast wonen haha