Is dit iets? Niet te ver van huis maar toch lekker eruit. Bungalow en vakantiepark aanbiedingen - Bungalows.nl
ik zei al toen ik hoorde dat ze bijhem had geslapen (dat zij in het logeer bed lag ) lag hij er zker ook in ieeeeeeeeeeeuw wil het helemaal niet weten net zo min als toen mij opa nog leefde en zelf eigenlijk tot niks meer in staat was dat zij hem dan wel even hem een handje hielp (letterlijk) dat wou ik ook niet weten
ow ik heb vanmiddag trouwens iets leuks gekocht bij de prenatal voor Julian, een shirtje met daarop grote broer! Is in maat 86 dus als we het gaan vertellen sla ik gewoon de mouwen om en als de kleine er is kan hij het (hopelijk) gewoon aan!
Dan zal het idd in je aanmeldnaam zijn.....maak het anders saskia.... met je geboortjejaar eraanvast....
Ze vragen voor 2 maanden gewoon ruim 4500 euro (en daar is dan bijna 2000 euro korting af omdat het voor zo'n lange termijn is) :x
hey senn .ff een vraagje en sorry als hij vrij bijdehand is: maar hoe kom je in hemelsnaam in goirle gestrand als je naar de efteling gaat? dat is toch geheel aan de andere kant? vanuit jou kant met afslag waalwijk zou je gewoon voorbij de efteling gereden zijn