Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik kan wel is kijken of het me lukt om ze te uploaden voor je.

2. ik koop via paypal en dat gaat perfect.
    Je krijgt direct de download link van de winkel in je mailbox en je hebt het zo binnen.

3. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    hey meiden

Julian van harte met je eerste verjaardag hopelijk een hele leuke dag met heeel veel kadotjes:D geniet ervan knul.

KK. hoe voel je je nu? al wat beterder in je vel? en slaapt esmee eindelijk weer naar behoren?

voor de rest weet ik t niet meer sorry(schaam schaam)

hier een goede nacht nikita sliep welliswaar weer pas om 21.30 uur maar heeft na haar flesje van 07.00uur lekker door geslapen tot 12.00 uur. heerlijk:D ze ligt nu weer lekker op bed want mevr was alweer moe maar dat is niet zo vreemd met haar drukke gedrag en gedoe haha.
    ik zag net wel dat nikita 3 boventanden tegelijk door krijgt dus misschien was ze daarom wel zo huilerig de laatste aantal dagen:( de 2 voorste komen door en die er rechts voor haar naast zit zeg maar, ze steken allemaal al een stukje door t tandvlees dus t duurt niet lang meer of ze heeft er 6. ben zo blij dat er weer wat aankomt haha. nou ik ga weer ff wat nuttigs doen?(factuurtje printen voor styletrip)

4. Zo, mevr. slaapt nog steeds heerlijk!
    Ik moet zo ff oppassen op mn neefje van 2,5

5. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    #196985 susanne85, Aug 13, 2009
    Last edited: Aug 13, 2009
    gezellig. en lekker he als ze ff slapen hier begint er net 1 weer te miepen:(:(
    en er ondertussen ook weer uit. heeft t om precies te zijn 10 min uitgehouden haha. nou dan maar lekker moe laten worden

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Meiden, sorry voor mijn neverending posts over het gedoe met de buren, maar ik MOET het gewoon echt ff kwijt want ik sta op ontploffen!!!!!!!:(:(:(

Gisteravond hebben we aan de andere kant zo'n plantenschermpje van 90 cm, met 3 klimopjes (kun je nagaan hoe klein) geplaatst. Zit ik net op de bank met de tuindeur open, gebeurt het volgende........

Het buurjongentje van 7 komt naar buiten 'he, ik wil dat hekje nieeeeeeeet, dat is nou juist mijn favoriete plekjeeeeeee' (bullshit want de buurvrouw heeft er al weken planten staan en toen kon hij er ook niet staan, bovendien staat het in onze tuin dus kan hij nog steeds staan waar hij wil ) 'waarom staat dat rekje daaaar'. Antwoordt de moeder van de buurvrouw (daar bijna dagelijks de hele dag over de vloer) 'ja, mirrem wil gewoon niet met kindjes praten. Die vindt dat gewoon niet leuk met kindjes, dat moet kennelijk maar op straat'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:$:x:x:x:x

Nou ja zeg??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is toch echt niet meer normaal??!!!! Voor een vrouw van in de 60, in het bijzijn van een kind stoken, over een plantenrekje van 90 cm??!! Waar gaat dit over???!!!!!!!!:$:$:x

Waarop het buurjongetje, half huilend (huilt enorm snel om te zeuren of als hij zijn zin niet krijgt) 'nouuuuuu, maar ik wil dat stomme hekje niet' en vervolgens begint hij te proberen de klimopjes kapot te trekken?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:$:$:x:x:x

De buurvrouw zei toen wel dat hij het niet mocht doen maar werd niet boos ofzo, maar riep hem naar binnen.:$

Ohhh, jongesn, zit echt te shaken hier achter de pc van woede!! Dit is toch gewoon echt neit te filmen??!!! Maar goed dat manlief er niet was want die was echt gebarsten en ik een scheldkannonade uitgebarsten hoor!! Die is al gestresst door het werk en doordat hij aan vakantie toe is, dus ikga dit hem vanaaf ook nog maar ff niet vertellen.:(:(

pfffffffffff echt NIET normaal?!! Wat moet je hier nou mee? M'n moeder een een vriendin zeiden dat ik er andres nog een keer naartoe moet om erover te praten en te vragen waarom ze zo raar doen, maar daar heb ik nu echt geen zin in hoor. Bovendien vind ik het gewoon neit eerlijk dat ik elke keer maar de verstandige moet zijn:x:x:x

Sorry, ik had jullie eigenlijk niet meer met dit gedoe lastig willen vallne maar ik moet echt ff m'n ei kwijt hoor want hier kan ik met m'n verstand niet meer bij.

Denk dat ik ook onze huissleutel maar terug moet gaan vragen (die hebben we van elkaar) denk niet dat dit ooit nog goed komt:(:(

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Mees is wakker, ben ervan tussen. Hoop straks te lezen wat jullie in mijn situatie zouden doen. Tot later! En bedankt voor het 'aanhoren'!:)

8. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

ik weet echt niet wat ik in jou situatie zou doen.. snap ook echt totaal niet waar die mensen zich druk over maken??? het is toch jullie tuin en jullie privacy???
    het is gelukkig nog maar een paar weekjes zomer.. misschien moet je het nu laten voor wat het is.. en dan van het najaar of in het vroege voorjaar volgend jaar (dan zijn ze het denk ik wel weer vergeten) een groter hek plaatsen..

denk trouwens dat je de boodschap wel goed hebt laten overkomen met die kleine hekjes.. en dat die jongen van zeven er zooo boos om word, terwijl er al plantenbakken stonden.. ik denk dat hij dan wel wat van zijn oma of moeder over de hele kwestie heeft opgevangen..

ik vind het wel oprecht vervelend voor je want denk dat je plezier in lekker in de tuin zitten nu wel erg bedorven word..

9. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    oowh en mirrem vind het niet vervelend hoor om erover te lezen.. kan me toch wel voorstellen dat het je erg hoog zit, en als je er niet met je mannetje over wilt praten op het moment wil je het toch erg graag ergens kwijt..

10. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

oohw geen warm water dat is echt zo K.. je weet pas wat je daaraan hebt als je het moet missen:( ik hoop dat het nu weer klaar is..

11. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    wat heerlijk dat ze weer leker slaapt! veel plezier met je neefje!!

12. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    mirrem best moeilijk als buitenstaander er over te oordelen maar ik zou denk ik toch gaan voor een grote scherm. de sfeer is toch al naar de klote en dan hebbben ze de hele winter tijd om eraan te wennen. t is JOU tuin en JOU privacy dus JIJ bepaalt wat er gebeurt. ik zou sowieso ook mijn sleutel terug vragen want tegenwoordig kun je haast niemand meer vertrouwen als er een soort van bonje is. helaas zijn dat mijn ervaringen

sterkte meid. ik ben blij dat ik t goed kan vinden met mijn flatburen

dikke knuffel voor jou

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Paypal ken ik niet en ik ben er een beetje huiverig voor (vraag me niet waarom, want dat weet ik niet :()

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Het is vooral lastig als ik net onder de douche wil of de jongens in bad wil doen....maar het is als het goed is verholpen....er zit een nieuwe ventilator in en 2 nieuwe sensoren ;) (en hij heeft de computer uitgelezen en vond wel dat we erg veel storingen hadden gehad....kon ie precies zien :D).

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Mirrem, ik zou het hek gewoon laten staan hoor. Wat Susanne ook al schrijft: het is JULLIE TUIN en JULLIE HEK!!!!! En wat jouw buurjongetje van 7 daar van vindt....nou sorry maar die heeft niks te vinden en al helemaal niks te willen in JULLIE TUIN!!!!
    En als dit hekje niet werkt dan zou ik toch echt over de hele lengte van de tuin een tuinhek plaatsen (en dan gewoon in jullie tuin) van hout! (snap je wat ik bedoel).....dit kan echt niet hoor!

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Zo, ik heb eens even een backup gemaakt van mijn computer (waar ik eigenlijk niks meer op doe) en m'n laptop en al mijn foto's en PSP-stuff. :D De externe hardeschijf is alles bij elkaar wel een uur bezig geweest, hihihi.

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Oh en Rick is lekker logeren bij opa en oma ;). Had ie van de week zelf aan oma gevraagd over de telefoon....of eigenlijk meer gezegd: "oma, ik wille bij jou slapen". :D

Dus ik heb net met Joost samen eens even alvast wat spul naar de Kringloopwinkel gebracht. Daar kunnen ze vast nog wel weer iemand blij mee maken ;).
    En mijn verhuisdozen zijn gebracht.....dus laat het inpakken maar beginnen (zei ze heel optimistisch :D).

18. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    ik ga het voor je hopen!! en ik het.. mijn ouders hebben het ook een tijd gehad, sta je net lekker onder de douche.. en dan koud!!! (woonde toen nog thuis) maar vond het inderdaad ook apart dat ze dat precies konden zien:)

19. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    hahaha alweer!! weer lekker joost en mama tijd!! succes met het inpakken!!

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En dat van de ventilator hoorde hij meteen :$:$:D. Wat ik niet snap is dat daar dan eerst 6x iemand van onze vaste storingsdienst (de Envo:x, waar we een contract mee hebben) voor moet komen, die het goedkoop en vooral heel snel denkt op te lossen.....voordat er dan eens iemand serieus naar dat ding komt kijken die er ook nog verstand van heeft. :x Nu heeft een vriend van ons (die dit merk ketels ook heeft) voor ons iemand van de leverancier/fabrikant ingeschakeld omdat hij het ook niet opgelost kreeg. ;)

Share This Page