Ja, hij wou wel weer bij opa en oma slapen. Ach is ook wel goed voor, een paar keer lekker die 1-op-1 aandacht (alleen is ie daarna altijd weer zo tegendraads, maar goed dat nemen we maar op de koop toe).... En nu komt het goed uit....heb ik toch watmakkelijker m'n handen vrij. Hij wil heel lief de hele tijd helpen, maar als ik iets afgesopt heb of schoongemaakt, staat hij het achter m'n rug weer opnieuw te doen (als ik niet goed oplet)....met alle waterballetten vandien . Nou ja, de intentie is lief en hij heeft dus ook heel wat mee gepoetst de afgelopen paar dagen .
Ow jee, mijn kleine scharrelkontje D) is de stereotoren en de dvd-speler aan 't mishandelen.....ben er later weer!
Esmée heeft lekker tot half 3 geslapen. Toen nog tot 3 uur opgepast op mn neefje en toen lekker met mn schoonzus naar de stad gefietst en bij la place wat gedronken
Zo, ik ga ff wat te eten maken voor Esmée en mij. Christian moet tot 8 uur werken, dus die is rond half 9, kwart voor 9 thuis. Dus ik zie/spreek jullie later wel weer!
Even snel.. Julian, grote boy!! VAn harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!! Een hele fijne dag!!!
Die zijn dus niet meer aan de dunne geweest.:x Maar heb wel lekker even geslapen. Karstens longfoto was goed maar morgen moet hij wel voor bloedonderzoek naar het ziekenhuis en daar gaan ze hem op een heleboel zaken testen. De uitslag laat wel 2 weken op zich wachten omdat er een aantal zaken op kweek moeten. We mogen van de ka ook stoppen met de Ventolin omdat we het idee hebben dat het niet helpt.
Jeetje echt niet te filmen zeg! Lijkt wel aan 1 kant of ze haar zoon gebruikt om te stoken. En die kapotte plantjes zou ik ze mooi laten betalen. Kom zeg het is jullie tuin en dan mag je zelf bepalen wat je er wel of niet in zet. En dat de buurjongen het daar niet mee eens is is zijn probleem. Hij zal nog wel tegen meer dingen in zijn leven gaan aanlopen waar hij het niet mee eens is. Deal with it zou ik zeggen. Enne ik zou de sleutel ook terugvragen hoor. Dadelijk zijn jullie een week weg en dan gaan ze sneaky jullie huis in. Je weet maar nooit na alles wat er gebeurt is. Ik zal het wel delen hoor met je mannetje, dan kan jij ook je ei kwijt.
ja wel sneu maar ik moet zeggen dat ze nu er wel een stuk vrolijker onder is dat ze door t tandvlees heen zijn voor t grootste deel. balen vankarsten dat de ventolin niet helpt en dat t 2 weken duurt voordat je uitslag hebt van de kweek. en hopelijk zijn bij sven en maarit de dunne over
Ik heb ook super buren moet ik zeggen. Blijkt toen Kwebbels hier kwam oppassen laatst dat mijn buuf haar juf was van de basisschool.