Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Kan ik me heeeel goed voorstellen :(

2. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Klopt had ik ook al gelezen ;)

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Meiden, ik ga afsluiten voor vandaag. Moet nog zelf eten en opruimen beneden en ben eigenlijk helemaal op van het gedoe met die stomme buren.

Een hele fijne avond allemaal, slaap lekker voor straks en tot horens morgen!!!!!!

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Meiden ik ga er vandoor helaas.

Morgen kan ik de hele avond kletsen want dan heeft Niels 2 late diensten.

Ik ben hartstikke moe van het ziekenhuis verhaal en van afgelopen nacht dus over een uurtje zoek ik lekker mijn bed op.;)

Ik wens jullie nog een fijne avond en spreek jullie morgen weer!:)

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik ken het, Rick was namelijk ook net zo (en nog met sommige dingen ;):x). Maar Joost gaat nu na een aantal keer nee zeggen gewoon terug in de box hoor, het is mij wel best. ;):)

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ware het niet dat ik ze eigenlijk niet zo goed ken.....maar ik ga iig een kaartje en knuffeltje afgeven ;).

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    WIj hebben dus eigenlijk ook geen contact, maar ik zag ze afgelopen weekend toevallig buiten en ik ben gaan vragen of ik ze nog blij kon maken met wat van mijn babyspullen die ik anders toch wegdeed ;). En toen vertelde ze dat ze nog maar zoveel dagen hoefde ;).

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En met eten doet hij dat ook......ziet ie de lepel komen en dan begint ie nee te schudden, dus dan denk ik dat ie genoeg heeft (tenminste dat dacht ik in 't begin) maar blijf ik de lepel omhoog houden dan doet ie (soms al nee-schuddend :D) toch zijn mondje open :D.

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Vind ik ook jammer (en dan ga ik NOG verder weg wonen ;):()

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Fijne avond en denk erom: lekker slapen! :D

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Jij ook meis, en slaap lekker!!!!

12. Weet zo niet hoe oud ze is geworden.. Maar ik ben nog thuis helaas. Esmée werd wakker rond 8 uur. Krijsen, brullen, hele tijd persen en gigantisch met beentjes trappen en naar oortjes grijpen.. Ben met haar naar beneden gegaan en heb babytv aangezet. Rond half 9 weer naar boven gegaan en 20 voor 9 sliep ze, en ze slaapt nu nog steeds

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hé gets wat sneu, zowel voor Esmée als voor jou.... Ik hoop wel dat ze nu iig lekker blijft slapen.

14. Ik hoop het ook.. Christian komt rond 5 voor half 10 thuis en wil dan kijken hoe het gaat met haar. Maar ik ben zo bang dat als ze weer wakker word en er een relatief onbekende aan haar bedje staat, dat het dan weleens helemaal mis kon zijn...

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Erg druk gehad :D
    Maar wel leuk druk gelukkig...

16. monkeylove

Die kijkt ondeugend :p

17. monkeylove

Tegen de tijd dat je 60 bent heb je een natuurlijk watergolfpermanentje :p

18. monkeylove

Aaah dikke knuffel voor Karsten...

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ja, da's altijd een beetje het lastige....zeker als ze zo overstuur is als ze wakker wordt. (Ik denk dat ik thuis zou blijven, maar dat ben ik)

20. Ben ook maar thuis gebleven.. Christian is alweer terug. Esmée werd rond 20 over 9 wakker. Ik liep rond kwart over 9 langs haar kamertje en hoorde haar gewoon kreunen in de slaap.. Ze laat ook steeds kleine boertjes en windjes.. Dat meisje heeft gewoon ergens last van.. Zoooo zielig... Wou dat ik het kon overnemen..

Share This Page