wij hebben er 1 dag over nagedacht, omdat het makkelijker zou zijn ivm novalie.. maar ik kwam er snel achter dat ik het ECHT niet wil (misschien later ooit) Zelfs een partnerschap oid hebben we niet. Ik wil gewoon graag dat ie bij ons is omdat ie van ons houd, en als het zwart op wit staat, heb ik het gevoel dathet is omdat je het "beloofd" hebt.. en dat vind ik niet plezierig.
Tja, hoe leer je een man zoiets. Door hem er continu op te wijzen! En boos worden als hij het niet doet
YES!! doel van vandaag weer gehaald!! dan kan ik nu met gerust hard de pc uitzetten, Jurre gaan verschonen, voeren en klaarmaken om de bus naar school te nemen!
Goedemorgen! Ik kan even niet meelezen en schrijven want we hebben de sleutel gisteren gekregen van ons nieuwe huisje! Zijn daar dus druk bezig met verven enzo dus van lezen komt weinig terecht dus als er iets belangrijks gebeurt dan graag een pb! Hier gaat het verder goed, we moeten nog een keer plas opvangen bij julian. We hadden het nu 's nachts gedaan op aanwijzing van de assistente maar daardoor kunnen er dus bacterien van de huid in de urine komen waardoor het weer niet goed kan worden onderzocht. Nu moeten we het dus overdag het plaszakje omdoen en hem laten liggen zonder luier zodat we meteen zien als hij geplast heeft, zodra dat het geval is dan moeten we het zakje verwijderen zodat er dus geen huidbacterien in kunnen komen. Ik ga er weer vandoor want moet weer sauzen!
mij ook maar geen auto.... mijn fietskar is net geleverd, maar zit nog in doos, dus dat sleept zo lastig achter mijn fiets!
Veel verf- en klusplezier. We willen natuurlijk straks wel foto's zien! Succes met het opvangen van een plasje.