Oww zoooo, ik dacht via de organisatie Maar zo kan het ook Ik heb nog met 1 van zwangerschapsgym contact leuk mens is dat
Hihihi, bedankt voor je complimentje!! Da's lief van je! Ik weet niet tot wanneer jij op de hoogte bent van de schuttingsoap, maar er zijn nog wel wat nieuwe ontwikkelingen (het is nu echt oorlog) maar da's een heel lang verhaal. Kan ik je nog wel ff pb'en ofzo. Alleen moet nu ff naar Meesje toe en ben dan pas morgen weer online
Nee, de buren zitten vergenoeg van de erfafscheiding af en de planten zijn helemaal volgroeid . Alhoewel ik met de ene buurvrouw al kennis heb gemaakt (zo op de tekening zeg maar de buren rechts), en die is echt heel erg aardig!
nee niet via de organisatie...pff alsjeblieft!! haha wat een stom mens hadden wij zeg!! gewoon met de meiden onderling, en dat is erg gezellig!
Ahhh, da's wel leuk dat het lijkt te klikken!! Het is altijd fijn om een goede band met je buren te hebben, ookal lukt dat helaas niet altijd
dank!! moet wel ff kijken hoe het met justin is natuurlijk maar als ik naar het "feestje" ga dan wordt het vast gezellig!!
(ik dacht dat je misschien al verder gelezen had ). Hij heeft het idd prima naar zijn zin bij opa en oma, zoals altijd . Het contact met Pat zijn moeder is goed hoor (Pat's vader leeft niet meer helaas). Maar ze is al wat ouder en moeilijk ter been, en kan het allemaal niet meer echt volgen. Ze vind het wel altijd heel gezellig als we er zijn, maar bijv. de jongens (of 1 vd 2) een middagje bij haar laten is er niet meer bij, dat gaat gewoon niet meer. (maar het contact met Pat's moeder is ook wel heel anders dan het contact dat ik heb met mijn ouders, maar goed het contact met de hele familie M. is eigenlijk anders....of beter gezegd is er maar sporadisch ). Zo is Pat's oudste neef nu voor een half jaar naar Mexico om te studeren en dat moet ik dan lezen op hyves, allemaal van dat soort dingen.....
ramoontje, fijn dat je aardige buren hebt. is toch wel prettig, ook al zit je er niet direct aan vast. MK, justin slaat meer op het tafleblad1 Niet naar mij, miss een keer per ongeluk maar niet bewust. Bloem, gaat het inslapen moeilijk? of ook de rest van de nacht? Anders kan je een vast ritueel doen (miss doe je dat al): knuffels gedag zeggen, gordijntjes samen dicht doen, verhaaltje voorlezen en dan een kus en lekker slapen. Had trouwens de EHBO tip nog geholpen of heb je het niet geprobeerd?