Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    dank!! :)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Het ligt iig niet aan jou!

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Fijne dag vandaag !

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Lief hoor, maar wees maar blij dat de oogkleur veranderd want witte katten met blauwe ogen zijn doof ;)

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Echt waar :$.....dat wist ik dan weer niet. Maar dan is het idd maar goed dat Nikki's oogkleur verandert!

6. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    huh? echt waar??
    hahaha hoe weet jij dat nou weer!!!! :D

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nou, ik ga Joost eens even een beetje fruit geven en zelf een kopje koffie drinken.

Ben er later weer!

8. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    EHBO tip? Volgens mij heb ik wat gemist? Hahaha, ik weet van niks.

Ik was vorige week bij de dokter geweest en daar bleek dat hij een kleine oorontsteking had. Dus misschien dat hij daar slechter van slaapt. Maar als hij sávonds moeilijk naar bed gaat slaapt hij die nacht wel goed gelukkig :D
    Het zal wel even weer een fase zijn, gebeurt wel vaker dat het een paar dagen moeilijk gaat met naar bed brengen en daarna weer goed.

9. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    doei doei!!

10. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Mirrem, ik had ergens iets gelezen dat de buurvrouw jou een paar keren de deur wees terwijl je netjes een gesprek wou en je sleutels terug wou. Daarna was je naar de buurvrouw van je buren gegaan en die begreep jou. Maar als ik iets gemist heb mag je een pb sturen hoor ;)

Jammer hoor van je buren :( nare mensen zijn het...

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nah May heeft het echt wel door want die kan heel sadistisch kijken ;)

12. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Meestal, maar er zijn uitzonderingen ;)

13. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    Eerste Hulp Bij Opvoeden!! over dat naar bed brengen, neerleggen, lekker slapen en weltrusten, tweede keer ook zeggen, 3e keer niets zeggen alleen neerleggen. Met tussenpozen van 5-10 minuten. Dacht dat ik dat had gezegd dat we dat bij justin ook doen en meestal hoef ik maar 1x terug. Nu gaat het echt super!! hij gaat naar bed, ligt nog ff te kletsen en is dan stil!! soms is hij wat langer wakker en moet ik hem 1x terug leggen maar het gaat echt toppie!!

14. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Hahaha, die kleine donder :p

15. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Bloem onze kat is nog steeds niet terug. Ze is ook niet meer op de plek waar ze was dus waar ze is weet ik eerlijk gezegd niet. :( Ik blijf hopen dat ze weer een keertje op komt dagen:(

ML: Hier slaat Indi niet hoor. Maar slaat ie jou dan of tegen iets aan?

Ramoontje: Herkenbaar hoor van schoonfamilie waar maar sporadisch contact mee is (muv schoonmoeder die spreek ik dagelijks). Zo gaan wij naar het neefje van mijn schoonzus toe vandaag die wij al heel lang niet meer gezien hebben. ( ze kwamen dan uiteindelijk wel op Indi's verjaardag maar daarvoor hadden we ze al ruim een half jaar niet meer gezien :$)

16. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ja, ik heb hem gisteren ook even laten huilen. Maar hij krijst echt alsof hij gemarteld wordt :( en dan denk ik: misschien heeft hij toch oorpijn en dan vind ik het zielig om hem te laten liggen.

En als ik na tien minuten naar hem toe ga en hem een knuffel en een kus geef en ik loop weer weg, dan is het helemaal mis hoor, hahaha. Dan kan ik hem net zo goed even laten denk ik ;)

17. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    oei....ehm tja, toch laten merken dat het niet mag denk ik.
    justin slaat op het aquarium en dat mag ook echt niet. Wij waarschuwen3x en dan is het in de box. hij vind de box ook niet leuk meer dus het is een goede straf voor hem. het wordt al minder maar na verloop van tijd is het toch wel moeilijk om er niet aan te zitten!! :D boefje!!

18. kwebbels

Beter zeg!! Krijgt ie savonds nog een fles?

19. kwebbels

Zo doe ik dat ook bij Indi. En dan met name als ze aan de kattenbakjes zit. Die bakjes heeft ze nou al tig keer omgegooid en af en toe word ik er echt niet goed van;) Dus dan maar in de box. (maar de laatste tijd kan ze dus weer heel leuk spelen in de box dus of het een echte straf is betwijfel ik.)

20. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    tja, hier was het echt donderen en spelen in bed. dat is miss ook weer anders.
    maar toen justin ook nog zo juilde deden we toch de 10 min regel (vaak met babyfoon uit :) hoorde hem toch wel) en na verloop van tijd, denk 2 weken, ging het steeds beter. Maar dat was wel erg zwaar....

Share This Page