Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, is inderdaad echt wel even een flinke dobber waar je doorheen moet :( Maarja, als het uiteindelijk betere nachten oplevert.....

2. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ahhh, getver, wat een zielig verhaal!!! Krijg er gewoon kippenvel van bij het lezen!!! Hoop ook echt dat dat niet waar is en als het wel waar is had de buurman het beter niet kunnen vertellen!! Nou ga je je daar de hele tijd zorgen om maken (zou ik wel doen). :(

Ben hierin (met dieren) geloof ik precies als jij ;) En ik ben ook sinds de bevalling hierin veranderd. Zou idd ook voor Mees heel lang kunnen huilen of verdrietig zijn om dit soort dingen maar op een of andere manier leert het moederschap je toch beter te relativeren ofzo. Daarentegen als ik nu op het nieuws iets hoor over kindjes ofzo raakt dat me 1000x meer dan voorheen!

Ben jij ook net als ik dat als er spinnen ofzo binnen zitten of kikkertjes in de tuin zitten dat je ze gaat vangen en wegzet zodat ze 'veilig' ergens anders kunnen zitten?

Ik sla nu alleen muggen dood, omdat ik niet wil dat ze Mees prikken! En fruitvliegjes, want die vind ik super goor :p

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Heeyyyy, gefeliciteerd!! Wat voor een is het geworden???? En met de boot weg??!! Doe maar chique hoor!

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Aha, goede tip, bedankt!

5. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hier idem dito!!:D

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hihihi, May vind hem ook wel mooi zo te zien! Maaruh, slaat ie er nooit met zijn handjes tegen? Dat wil Mees namelijk wel steeds doen en wij hebben nu ook een lcd tv gekocht en dan ben ik zo bang dat het beeldscherm kapot gaat ;)

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Een nieuwe???~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:$:D:):):):) Beter!!!!!!!!!!!!

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedmorgen, ff stukkie bijlezen hoor, ben ondertussen met een alimetatiekwestie bezig... GRMBL....

Mijn ex betaald gewoon niet dus heb ik het destijds via een deurwaarderskantoor geregeld, dat ging goed, kreeg het elke maand via de werkgever, maar sinds Mei krijg ik niets meer omdat hij is ontslagen... Jammer voor hem, maar ik wil mijn recht halen dus heb ik het deurwaarderskantoor maar weer benaderd.
    Moest wat stukken opvragen bij de rechtbank, die heb ik nu binnen, dus brief schrijven, wat kopietjes van bepaalde dingen maken en opsturen... blablabla...

9. monkeylove

Jah Mayron slaat er met zijn handjes tegen, ik vind dat doodeng...
    Maar we gaan m ophangen aan de muur dus denk dat ie er dan niet meer zo goed bijkan... ;)

10. monkeylove

Ow nah, daqt was het alweer het bijlezen...
    Hey, hoe zit het met Essie? Normaal kwam ze elke dag wel ff online, zag r gister wel online staan maar ze zegt niets meer :( Hoop maar dat alles goed gaat?

11. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hmm, balen hoor, kan me wel voorstellen dat je dan teleurgesteld bent :(

12. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    En? Was Rick weer blij dat hij thuis was? En was de bbq nog gezellig?

13. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hey wat goed zeg van Sam! Dan komen die losse stapjes vast ook heel binnenkort!

En over je werk... wat vind je er zelf van? Lijkt het je leuk om in een ander filiaal te werken of blijf je liever waar je nu zit?

14. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Groot gelijk KK, het is dweilen met de kraan los op dit moment heb ik het idee :(:(:( Arme Esmée

15. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Nou zeg, da's idd een rotnacht :( Balen zeg. Hoe is het dan verder gisteren overdag met Karsten gegaan? Toen niets meer aan de hand? En hoe heeft hij vannacht geslapen?

Oww, vandaag weer naar het ziekenhuis. Ga voor jullie duimen dat het nu beter gaat lukken!!!!!!!!!!!

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    #197776 mirrem, Aug 17, 2009
    Last edited: Aug 17, 2009
    Oww, dus dat wennen aan elkaar schiet zo eigenlijk nog steeds niet zo op ;) Zou je haar anders niet toch lekker haar eigen gang laten gaan en dus ook naar buiten laten gaan? Anders heeft ze misschien helemaal het idee dat sinds Nikki er is, alles veranderd is ;)

17. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ahhh, lief hoor, ze heeft ook wel een heel hoog knuffelgehalte als ik zo naar de foto's kijk!:)

18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    hihihiih, Mees doet het ook wel eens en gaat dan idd ook zitten giechelen!:D:D

19. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Met beide kanten?

20. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460