Tja, dan is het idd gewoon even afwachten wat voor'n gevoel je er na het gesprek over hebt en dan even goed wikken en wegen
Hey wat leuk zeg!! Veel plezier alvast!! Het duurt nog wel een weekje, maar goed, van de week vergeet ik misschien het te zeggen
Sow!! Hoe kan je dat zien dan? Is trouwens idd wel een leuk idee. Om te printen en te bewaren voor later!
Dikke knuffel voor jou meid. Weet precies hoe je je voelt. Alleen wil manlief hier er zeker weten geen 2e en is manlief bij jou alleen over het tijdstip aan het twijfelen. Maar kan me heel goed voorstellen dat je ermee zit. Het komt vast ook doordat er weer allerlei zwangeren zijn, dan ga je er toch automatisch zelf ook weer over nadenken (tenminste ik wel). En iid wat je zegt, je bent niet meteen zwanger en ook daarna zul je toch echt weer 9 maanden moeten wachten voor het zo ver is. Ik zou het anders gewoon even laten rusten en er over een paar maandjes ofzo pas weer over beginnen. Aan je naam (86) te lezen gaat je biologische klok iig gelukkig nog niet echt tellen (ik ben van 76) en als je er nu op blijft terugkomen heeft manlief misschien alleen maar steeds meer het idee dat hij 'gepushed' wordt. Maar kan me heeeeeeeeeel goed voorstellen dat het moeilijk voor je is. Daarom nog een dikke knuffel voor jou!
Ik voel me precies zo Ling Denk dus alleen dat de 2e er bij ons echt niet gaat komen. Mag ik vragen hoe oud je bent?