Zo ik ben bijgelezen en het is tijd voor een schone luier voor Joost, poehee stinkerd! Ik ben later weer terug.
waarom kunnen sommige mannen toch zo ontzettend moeilijk hun verplichtingen nakomen succes ermee, hoop voor je dat je het sne weer allemaal goed geregeld hebt
ik vraag het me iedere keer af dus ik vraag het nu ook gewoon als ik in de winkel sta voor de badedas welke is het dan?
zo ben bij maud is naar school sam is heerlijk op bed en morris is tv aan het kijken ik .... tsja na forummen ga ik dan nu toch maar even wat in huis doen tot later
Die grote groene fles. Anders even vragen aan de medewerkster, weten ze vast wel! Ik geloof dat er iets van een dennenappel op staat en het spul zelf is echt enorm gifgroen, bijna lichtgevend!
Het bloedprikken met Karsten is goed gegaan. De kinderarts hoefde maar 1x te prikken. Het was natuurlijk wel 1 grote brul partij en tijdens de bloedafname heeft hij ook nog eens flink gespuugd maar dat was voornamelijk slijm en kan hij maar beter kwijt zijn. Nu ga ik muffins maken en vanmiddag naar de camping waar mijn schoonouders staan.
Hier is Karsten ook maar x wakker geweest en dat was om 23.45 uur. Hij was ook erg moe want hij was op van 12.30 tot 20.30 uur.
Dat was vast een raar gezicht dat je hem naast zijn bed zag staan. Of bedoel je met opstaan vanaf de grond elf gaan staan?