Gefeliciteerd met je neefje!!!!!!!!!!!!!! Harstikke leuk en wat grappig lijkt me om nu weer zo'n klein frummeltje te zien met de gedachte dat het bij jou straks ook weer zo ver is!!!
hihihi, ben alleen hier zie ik. Nou meiden, ik ga eens aan de slag, heb zo bespreking dus kom straks wel weer een keer online. Tot later!
Esmee is helaas om half 9 wakker geworden, maar heeft de hele avond met opa en oma gespeeld, dus wij hebben een gezellige avond gehad
Zo, Esmée sliep uiteindelijk om 11 uur, tot 7 uur vanochtend. Dus redelijk nachtje gehad.. Zo raar, altijd als we weggaan, word ze wakker.. Maar ze zat ook helemaal vol met slijm. Vanmorgen ook nog. Nog 1,5 week...
Ow ja, Esmée heeft dus ook weinig zin om te slapen de laatste tijd. Net als Mees, die wil ook alleen maar spelen en dingen ontdekken. Zal de leeftijd wel zijn misschien. Maarja, als ze zich met opa en oma prima vermaakt heeft en opa en oma het ook gezellig vonden is het alleen maar goed toch?! Heeft ze misschien vanochtend ook lekker lang doorgeslapen!
Ow, niet zo lang geslapen dus, en jeetje ze is wel heel laat gaan slapen zeg! Hebben jullie haar zelf op bed gelegd toen jullie terugkwamen of lag ze net te slapen toen jullie thuiskwamen? Pfff, wat een gedoe met dat slijm enzo, kan me voorstellen dat jullie helemaal toeleven naar de 27e! Vind het nog steeds eigenlijk heel slecht dat ze jullie zo lang hebben laten wachten :x
Hihihi, ja, maar het was dan ook Nijntje he?! Het is al heel wat voor hem dat hij het überhaupt voorleest en geen ander boekje gepakt heeft . Papaliefde overbrugt grenzen
Nou ja hij mocht in september, oktober en november niet. Volgende week is het nog augustus dus dat mocht wel. Ik heb zelf (met moeite) hier voor de woensdag vrij kunnen krijgen. En eigenlijk kon Bas makkelijk donderdag en vrijdag vrij krijgen, maar de woensdag werd moeilijk. Maar toen heeft zijn vestigingsmanager gezegd dat hij sowieso maar moest boeken, omdat onze "huwelijksreisje" in september ons ook al was ontnomen. Ze zouden wel zien hoe ze het op gaan lossen. Dus ik heb gelijk geboekt!
Ja echt wel! Bas wou haar voor spanje of griekenland evt. thuis laten, maar ik heb gelijk even duidelijk gemaakt dat ik dat absoluut niet wilde!
Nou Merel had dus van opa zo'n boek van Nijntje verhad met haar naam erin: Nijntje maakt muziek met Merel. Dat boek staat dus op een plank boven haar commode, duidelijk zichtbaar voor haar. En elke keer als ze op de commode staat, begint ze heel erg te wijzen naar de plaatjes op de kaft .
Nou hier een mindere nacht gehad: Merel werd rond 2:00 uur weer echt krijsend wakker, alsof ze vermoord werd. En dan krijg je haar echt met geen mogelijkheid stil. En trappen met haar benen en slaan met haar armpjes dat ze dan doet. En weg proberen te klimmen uit je armen. Maar vooral dat gillen, dat is zo vreselijk zielig. Ze doet dat de laatste tijd wel vaker. Wat zou het kunnen zijn? Oh ja Merel klimt trouwens zelf op onze bank en er vervolgens ook weer af. En die is zeker niet laag. Ook was ze laatst zelf op het stoeltje van mijn "geverfde setje" geklommen en zat ze heerlijk op haar knietjes (op de stoel) met haar boerderij van little people te spelen. En oh ja ze weet inmiddels ook hoe ze de trap af moet. Weliswaar kan ze slechts de 1ste 3 treden op en af, maar ze doet het wel.
Fijn dat Bas' manager zo reageerde en met jullie meedacht. Groot gelijk, meteen boeken en vastleggen. Dat kunnen ze jullie nu niet meer door de neus boren . Heerlijk vooruitzicht hoor!
Hihihihi, manlief hier oppert ook wel eens om er even samen tussenuit te gaan, maar ik wil dat ook echt niet hoor! Kan mijn mannetje echt niet missen. Een nachtje bij opa en oma logeren, op 5 minuten loopafstand van ons huis vind ik prima, maar verder weg of langer, nee hoor, dat zie ik ook echt niet zitten!!
Zouden het droompjes zijn van Merel? Je zou het wel haast denken. Ach, arm meisje, kan me voorstellen dat dat dan door merg en been gaat. En je voelt je dan zo machteloos als je haar niet stil kan krijgen en kan troosten Anders even een keer bij het CB navragen of de vragenlijn bellen. Maar denk dat het best eens dromen zouden kunnen zijn. Goed hoor, het geklauter van Merel! En wat leuk dat ze nu al dankbaar gebruik maakt van de tafel en het stoeltje! Herinnert mij eraan dat wij ook voor Mees na de vakantie een tafeltje moeten kopen.