Kwam ff koekeloere maar het is rustig... Ik voel me nog steeds beroerd dus ik ga mijn bedje maar opzoeken!
Goedemorgen allemaal.. Gisteravond op visite geweest met Esmée. Ze had om half 9 voeding gehad en had rond half 10 heel erge krampjes. Toen heb ik beetje met haar rondgelopen en werd ze stil. Om kwart over 10 begon ze weer. Heb ik haar ff aan de borst laten drinken. Ze dronk nog niet eens een minuutje en sliep.. . Maar nu het mooie: ze heeft doorgeslapen tot kwart over 3! Dus wel een ruk gemaakt, want die voeding van half elf noem ik niet eens een voeding! Daarna doorgeslapen tot kwart over 7! Heerlijk... Heb zelf ook een goede nacht gehad dus. Zo ff naar de kapper.. Liefs Wendie
knuffelkonijn, heerlijk dat esmee zo goed geslapen heeft! Kom je zelf ook aan slapen toe Ingrid, cranberry vitamines kan je bij elke drogist halen. Sassa25 ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen en dus wat opgeknapt bent! Cinababy helpt hier redelijk. Het is vooral ook handig als troostmiddel. Een druppeltje op een speentje doet hier wonderen. Sandro heeft vannacht echt een super nacht gemaakt. Heb hem om 10:00 de borst gegeven en hij kwam pas om 6:15 uur weer ! Dat is voor het eerst dat hij echt heeft doorgeslapen. Wat een zaligheid! Hopelijk was het niet eenmalig! Zo naar de HA ivm mijn galstenen. Ben benieuwd. Lee
Goedemorgen... Vannacht heeft Mayron n supernacht gemaakt. Om 19:30 kreeg ie zijn laatste fles en viel in slaap. Ik denk nah die komt vanzelf wel weer. Nou jah, kwam ie ook, maar pas om half 6 vanmorgen Toen weer lekker geslapen tot net...
Als het aan mij ligt doe ik vavaf die tijd met jou mee , hoop alleen dat Sani ook meewerkt dan. Voor de allerallerlaatste keer ... xxx
als ik 30cc of meer over heb en het heeft niet te lang gestaan buiten de koelkast dan zet ik het op dat moment in de koelkast en warm het later op en geef dat eerst en vervolgens vul ik de overige cc aan met een nieuwe fles. officieel mag het niet, maar mij is meerdere malen verteld (cb en zh) dat het vooral geldklopperij is van de fabrikant. maar kleinere porties is altijd goed, mar wel risico dat je moet bijmaken en dan alsnog wat weg moet gooien
Het is vandaag alweer de eerste vermaanddag van Danique! Wat gaat het snel zeg! en wat is ze alweer veranderd, lachen, wijs kijken. Het is zo leuk om die ontwikkelingen te zien! Ik zag dat er een paar kleintjes vannacht al echt hebben doorgeslapen! Goed zo, enne... ga zo door! Danique heeft ook lekker geslapen vannacht. Na behoorlijk wat krampjes gisteravond (iedere avond heeft ze dat, de ene keer een kwartiertje de andere keer wat langer) is ze als een blok in slaap gevallen van 11 tot ongeveer half 6 dus ook ik mag niet mopperen! Ze drinkt dan ook heel kort, dus ik val daarna ook weer snel in slaap. Lee, succes bij de HA! Liefs, Lientje
Je krijgt een paar hele kleine sneetjes (ik heb er 2 van ongeveer 1cm boven op mun buik 1 van een paar milimeter aan de zijkant en 1 in mun navel) En daardoor halen ze de steentjes weg. Ze kunnen ook de hele galblaas weghalen, maar ik geloof dat ze dat alleen doen als die bv ontstoken is. Ik heb na de operatie van mijn buik geen last gehad, maar ze pompen lucht in je buik en dat doet daarna wel echt pijn. Mikey mocht trouwens de hele tijd bij mij in het ziekenhuis zijn. Ik lag ook alleen op een kamer op de kraamafdeling met Mike in een klein bedje langs me. Helemaal geweldig! xxx
hey dames, nou vanmorgen bij de osteopaat geweest..ik moet eerlijk zeggen dat ik hier erg sceptisch tegenover sta, maar ja als het kan helpen doe ik het ervoor. Ze heeft Rihanna helemaal nagekeken en ze had een verkramping tussen de dunne en dikke darm en boven haar heiligbeentje had ze een knik zitten en iets met haar niertjes en in haar schedeltje bij haar oogkasjes zou er iets niet helemaal goed zitten. Maw weer een heel apart geval...de osteopaat zei ook dit heb ik bij een babietje nog nooit meegemaakt... nou ja hebben wij weer! en met 1 behandeling redden we het ook niet dus over 2 weken terug komen en als er geen verbetering optreedt eerder terugkomen. Rihanna heeft de osteopaat trouwens wel beloond met een dikke vette poepluier
Wat balen Sen, flut weer en dan ook Niels die het niet trekt. Zal voor hem ook wel een tegenvaller zijn geweest. Jullie hadden vast iets heel anders voor ogen voor jullie vakantie. Hopelijk tankt hij thuis weer een beetje bij.
Hier gisteravond ook de hele tijd met een wakkere Roan gezeten die niet weggelegd wilde worden maar alleen bij mama wilde zijn. Ik dacht eerst krampjes maar dat was het niet. Had het idee dat alle indrukken van de dag gewoon even te veel waren. Hij was bekaf maar oogjes dicht doen, nee hoor want straks word je nog in bed gelegd door mama
Het zal wel even wennen zijn zonder kraamzorg. En bij de grote boodschap had ik niet zoveel last, maar plassen was echt niet fijn, dat brandde echt verschrikkelijk Na twee weken was dat over.