ja die was zondag ochtend helemaal opgezwollen en er kwam melkachtig spul uit. dus had de hap gebeld en ik moest het even aankijken. s middags ben ik wel nog ff geweest en toen zij hij dat dat riempje onder ziojn piel wrs ontstoken was. hij had er geen pijn aan of koorts dus het viel mee maar ik vond het toch niet zo prettig
das zeker fijn. anmders is het erg zwaar, lijkt mij. hier willen we wel wat langer ertussen...tenminste "we", eh nu ik vooral maar daar wordt aan gewerkt
Ja al bleek vandaag dat hij eigenlijk ook deze maand al geen vrij meer had gemogen. Maar omdat er al gereserveerd was, laten ze het zo. Weet je ik vind het echt zooooooooo overdreven .
dank je wel ..hey ik ben er weer vandoor. nikita is weer akker dus ga ff dochen met haar want ze is wakker geworden van de telefoon. oma aan de lijn haha. daarna lekker filmpje huren ga Eden lake kijken lekker schrikken haha (is een thriller) fijne avond allemaal en ik kom morgen weer ff gluren en KK zal ik je snel smsen of ff pb-en voor een afspraak?? ik zie t wel
we gaan binnekort een nachtje weg met justin, in een hotel. schoonouders betalen want ze zijn 40 jaar getrouwd maar ben erg benieuwd hoe het met justin zal gaan. uiteten natuurlijk en het slapen.....ben een beetje bang dat het eh...niet goed zal gaan....en dat dan de rest van de avond verziekt is...
Leuke filmpjes hoor! Vooral de 2de. Moet zeggen dat ik Micheal sinds zijn dood pas echt ben gaan waarderen qua muziek. Leuke foto's trouwens ook hoor!
en oja, de volgende dag naar de efteling. Ik weet niet hoe ik dat met zijn slaapjes moet doen. Hij slaapt niet in de wagen namelijk. Nou ja miss als hij echt moe is wel....we zullen het wel zien.... en hem bezig houden die hele dag...pfff zie er wel een beetje tegenop...
nou dames, we hebben er geen zin in vanavond?? ik ga lekker bankhangen. dat is alweer ff geleden!! ciao en een fijne avond nog!