Kan ik me goed voorstellen. ik heb een heel goed contact met mn moeder dus moet er niet aan denken dat haar iets overkomt.
Hallo allemaal. Was ik nog even. Was buiten even heerlijk in slaap gevallen. Het is heerlijk buiten nu.
Ach gossie, die heeft dus hartstikke pijn in haar buikje gehad. arm kleintje. Gelukkig is de zooi er uit.
Groot gelijk. Grote kans dat het toch later zou worden door de warmte. ivy was al om half 7 doodmoe maar had het veel te warm in bed. Uiteindelijk is ze pas rond 9 uur gaan slapen. Lekker een poos hier op de koele tegels gespeeld en nu in dr rompertje in bed.
Ach.......gaat ook echt wel weer over als ze het wel leuk gaat vinden. En Rick vindt eigenlijk alles wel leuk op tv
Whahaha, die kende ik nog niet....maar idd vlaggetjes week! Die last is puur gekomen na de bevallingen. En ik ben er inmiddels achter dat het echt hormonaal is....want zolang ik de pil doorslik heb ik nergens geen last van, alleen dus tijdens mijn stopweek en dan zijn er ooit moment dat ik denk dat ik tegen de grond ga :x. En dan baal ik zo van mijn eigen lichaam. :x:x Als we straks weer helemaal gesetteld zijn, toch maar eens wat verdere actie erop ondernemen!
hoe raad je het. ik sta er mee op en ga er mee naar bed. en eht is echt niet dat ik helemaal pessimistisch ben en gelijk van het ergste uit ga, maar het houdt me gewoon heel erg bezig. maak me zorgen om mn mams.
oooow ben jaloers gewoon. heerlijk in de airco. heb echt geen idee wat we met die hitte moeten doen. "s morgens vroeg maar alvast om boodschappen
oooow leuk en knap zeg. hier komt er op dada en mama na nog niks uit. Lijkt me echt leuk om te horen Ivy vindt ze trouwens ook erg leuk.