Ja hoor, wel een beetje donker. Bij jou niet? Hebben ze al gevonden waardoor Karsten telkens verhoging heeft? Ow, zag net een flits volgens mij
Nou, hij heeft zeggen en schrijven 6 poffertjes op . Niet wat ik van 'm gewend ben....maar ja, hij zal wel niet meer honger hebben gehad. Joost heeft er wel van gesmuld ....die heeft 9 poffertjes op en ook nog een paar hapjes pannenkoek.
Dankjewel! We hebben het vandaag rustig gehouden, niks bijzonders. Zaterdag is zijn feestje en gelukkig is het dan een stuk afgekoeld (is de voorspelling )
nou hier viel ook weinig toch senn? even hard en toen was het weer over. vind het ook jammer. nu is het alleen maar benauwder geworden
Daar was dat bloedonderzoek voor en de urine en keel kweek. Uitslag duurt een paar weken omdat ze veel op kweek moeten zetten.
Hij is er de hele dag mee aan het rijden geweest hier in huis....met tussenpozes om met iets anders te spelen, maar hij pakte toch steeds weer zijn nieuwe fiets .
Hij eet zowiezo heel erg wisselend, maar het zal wel hoor. Kan me er niet zo druk over maken. Als hij honger heeft komt hij echt wel eten . En ik heb met dit weer idd ook minder honger.