Nee, idd morgen en overmorgen inpakken. Hebben stukje bij beetje al wel wat dingen klaar staan. Oa die kinderstoel die Niels zo trots liet zien bij de meeting (hadden jullie geloof ik van zijn ouders gekregen). Ik heb hem in het bruin gekocht. Handig ding hoor!!
Hihihi, fluiten . Wat dacht je? Wat hoor ik nu dan weer?! Ben benieuwd of hij het vaker gaat doen, vind het wel grappig zeg!! Wat fijn dat alles goed was bij de KNO!
Aahhhhhh lief. Draagt de baby ook sokken? Kan hij Indi gelijk leren om die in de wasmand te doen als ze vuil zijn, misschien leert hij er dan ook nog wat van.
Oh ik ben al weken bezig met de bakjes voor de kat waar ze van af moet blijven. Mevrouw blijft het maar doen. Nu zet ik haar dus af en toe voor ''straf'' in de box. Ik weet het anders ook niet echt meer. Nou is ze al wel een stap verder als eerst want toen at ze zelf de brokken als ik niet oplette. Nu haalt ze de brokken eruit en brengt ze naar de kat
Ik ben altijd bang dat het gaat inslaan ofzo. Vroeger nooit geen last van maar sinds ik op mezelf ben gaan wonen dus wel
Die had haar lesje ook wel geleerd. Sven die altijd zo druk is met getallen zal er wel erg mee bezig geweest zijn.
oh ja dat kan ook natuurlijk!! spannend hoor!! oh en een collega van me is nu ook zwamger. Zoij was toen ik zwanger was ook zwanger maar heeft toen een mk gehad en tijdens mijn verlof nog eentje heel treurig allemaal. Ze heeft ook allerlei onderzodeken gehad maar er was niks aan de hand, bij beide niet. Dus nu is het weer zover, en nu heeft ze ook daadwerkelijk het hartje gehoord. dat was de keren daarvoor niet zo. dus ik zit met beide handen mijn duimen eraf te zuigen voor haar!!