nee nog niet. ze is pas 6-7 weken maar de vorige 2 keren was het hartje al niet te horen bij 6 weken. dus dit is al een goed teken. ze heeft nu ook iedere week een echo en ze wordt goed gecontroleerd, gelukkig.
ik ga er weer mee stoppen. even mijn mannetje weer terug in het gereel brengen!! die sit heel hard muziek te draaien en mee te zingen en vervelend te doen wil aandacht denk ik!!! fijne avond!!!
das gek, ik klikte laatste pagina en kreeg de pagina waar mn eigen post van vanmiddag stond dus ik dacht dat dat het was. Zie nu pas van alles er na
t was weer erg leuk heb leuke nieuwe dingen gehoord. er is een nieuw concept bedacht voor het babyspeelgoed en dat is in een soort van samenwerking met d Frans X. Plooij (oei, ik groei schrijver) allemaal uitgewerkt en vanaf volgende week worden de boeken al verspreid, want 10-9 is de eerste dagaanbieding al en dat gesprek heb ik nog niet gehad, maar ben vandaag gebeld daarvoor en mag zaterdag ff langskomen o ja heb gister dus ook mijn hand laten lezen (op het hoofdkantoor) en ik was een zeer evenwichtig persoon met een groot hart (vooral voor anderen en mezelf wegcijferend.) verder was ik momenteel energiek niet op mijn best (uitgeput eigenlijk). verder stond er een grootse verandering op komst. en als boodschap kreeg ik mee; geniet van de kleine dingen
pfff, hier wordt de waterbak ook telkens omgegooid en de bakjes leeg gehaald. ik zet ze nu dus weg, kan anders mn ogen er nooit vanaf houden zeg.