Goedemorgen.. Hier een heerlijk nachtje gehad. Esmée sliep gisteravond uiteindelijk rond kwart voor 9, tot vanmorgen kwart voor 8! Heerlijk! Zo, ik ga er zo weer vandoor, moet weer spelen in de kerk..
was idd net een kwartier afgelopen maar toch bedankt. heb zelf een slechtgevoel bij het gesprek. ze willen nl iemand die wel heeeeeel flexibel is. er wordt nl iemand gevraagd voor 24 uur (terwijl mij gezegd was 2 partimers voor een fulltime functie) en deze vacature is vrijgekomen doordat er iemand weggaat die haar gezinsleven voorrang geeft en geen opvang goed kan regelen. dus eigenlijk vertrekt er iemand met dezelfde situatie als ik. zij had 2 vaste dagen en 1 flexibel inzetbaar door hun. en ik zou 1 vaste werkdag willen en 1 vaste vrije dag op de woensdag of vrijdag. kortom ik heb zelf mijn besluit eigenlijk al genomen, want ook voor mij zal dit slecht/niet te doen zijn maar ben wel benieuwd wat ze uiteindelijk zelf zouden doen, maar dat hoor ik over 2 wk uiterlijk. dit is ff de redelijk beknopte versie
Whahaha, ik heb Joost een halve nectarine gegeven, tenminste die ben ik 'm aan 't geven....maar hij is nog erg hard, dus het duurt heel lang eer ie zijn mondje leeg heeft (valt ook niet mee, zo zonder kiezen )
begrijp ik nou goed dat je esmee wilt checken op koemelk allergie?? ik heb namelijk nog 9 pakken koemelkvrije voeding staan voor nikita en omdat t erg duur is mag je van mij ook wel een pak hebben om te checken. t is de zwaarste koemelkvrij voeding. zeg maar als je wilt dan tuur ik m jou kant op, kan ook zijn dat ik fout zit haha
Ja, we willen haar binnenkort wel laten testen. De dokter heeft het al over bloedonderzoek gehad... Ik overleg eerst donderdag eens in het ziekenhuis, omdat ze dan toch aan de neusamandelen word geholpen...