laat maar even weten hoe en wat. als je t nodig mocht hebben heb ik wel een pak voor je. scheelt je dan toch weer 36 euro. enne mooie fotos van esmee. ik ga weer ff verder aan mijn pak. ben bezig om een nieuw duo pak aant maken. tot later
Gaat goed hier hoor. lief dat je het vraagt. We kunnen momenteel even weinig meer doen dan afwachten wat er allemaal gaat komen. Gisteren lekker met ivy bij mn moeder langs geweest. das altijd goed om lekker van op te fleuren
Niet veel nagelezen, maar ik ga mezelf nu toch echt weer ff nuttig maken en de badkamer uitsoppen. Daarna als Ivy wakker si even bij mn schoonouders op de camping langs.
Sann: meer dan afwachten kun je nu idd niet doen....hoe vervelend ook! Iig heb je lekker afleiding van je kleine meid! Dikke knuffel voor jou!
Er kriebelt iets aan mijn voet... Het vriendje van Rick daagde me uit 'm in het water te 'gooien' (let op mijn zeiknatte kleding ) Mijn kleine lachebekje: Een van mijn favorieten: Hoe leuk kan een chipszakje zijn En nog 1tje in 3D, hoe cool is dat En Rick ... die wou weer eens niet op de foto :x De bijlagefunctie pakt ineens de foto's niet meer :x
Er is gewoon helemaal niemand ......dan ga ik ook maar..... Fijne avond nog allemaal, slaap lekker en tot morgen!
jeetje wat is het hier stil gebleven zeg. @Ramoontje: leuke foto's zeg. Jouw favoriet is idd erg leuk. Ivy en ik hebben een gezellige middag gehad bij opa en oma op de camping. Lekker het hele veld over gewandeld om over complimentjes over haar krullen en het lopen binnen te halen. kleine uitsloofster Daarna lekker frietjes met doppers en gehakt gesmikkeld en toen thuis nog lekker spatteren in dr bibabad. Daarna compleet uitgeteld in bed
en nu hoefde ik maar 1 berichtje bij te lezen!! hihi (heb niet alles bijgelzen trouwens....was 25 pagina's a 20 berichten...)
ga nu maar weer aan het werk!! doei doei!! ps justin gaat ineens erg hard met zijn tanden. de volgende heeft zich ook al aangekondigd!! (nr 5)
Jeetje zeg, ik hoef bijna niks bij te lezen vanaf gistermiddag! Gister gezellige middag gehad. Lekker met vrienden naar de recreatieplas geweest hier. Nou, Esmée is panisch voor zand! Kroop gewoon bovenop mij! 's Avonds weer mis met slapen, weer continu overstrekken. Het lijkt alsof het steeds erger word. Vanmorgen de dokter gebeld om te vragen of we haar mogen laten testen op koemelk en gluten allergie, want dit heeft Christian allebei gehad toen hij heel klein was. Moet tussen 11 en 12 terugbellen.. Ben benieuwd. Uiteindelijk sliep madam om kwart over 10, tot kwart voor 8 vanmorgen, dat was wel weer lekker dan. Trouwens, Esmée werd altijd rond 6 uur, kwart over 6 wakker en kreeg dan gelijk de fles om vervolgens wakker te blijven.. Nu heb ik 2 dagen met de fles gewacht tot kwart voor 8 en nu word ze 3 dagen achter elkaar standaard tussen kwart voor en kwart over 8 wakker! Heerlijk!