Vreselijk dat soort types met bruine armen. Jegh! Ik heb dan altijd spontaan geen tijd om wat uit te werken voor ze! Ik heb er ook zo 1 in het team zitten. Prijst je eerst de hemel in en als hij dan wat vergeten is en we een deadline niet gehaald (lees: hij heeft het niet gehaald) hebben is het mijn schuld...ik was toen op vakantie en had dat al 10 KEER aangegeven. En dan valt hij je af waar mijn baas bij staat Miq vindt hem op harry belafonte lijken en begint altijd "underneath the mango tree me honey" te zingen als hij hem ziet
gauw proberen dat Rihanna wil slapen....mag ze er ook niet aankomen ik kom ook nergens aan toe met dat mens hier zo dicht in de buurt (straks hebben we wel profijt van haar met oppassen moet ik wel toegeven)
dat probeer ik ook met novalie.. alleen word ze altijd nét wakker op de verkeerde momenten t is niet gezond hoor! je moet toch je eigen leven kunnen leiden? als je gewoon zegt dat je dit niet trekt? word ze dan boos? of is ze nog een beetje voor rede vatbaar? (vast niet.. want het is een schoon moeder)
yep en nu weer omdat ze weet dat ik niet weg kan zijn omdat de voordeur is geschilderd dat mens is zooooo voorspelbaar ik zal zo maar eens terugbellen....pfffffff (rihanna slaapt bijna)
Maar waarom zou ze je bellen als ze weet dat je niet wegkan? Ze kan je toch ook lekker met rust laten?
nou als rihanna slaapt dan slaapt ze ook goed.... schoonmoeder is schoonmoeder en voelt zich erg gauw op de tenen gestampt hoor... laatst heb ik een keer niet terug gebeld en toen was ze pissig....ja sorry hoor heb ook nog een eigen leven dat ik verlof heb betekent niet dat ik elke dag op bezoek ga of bezoek wil hebben
PFF, Marin heeft alles bij elkaar misschien nog maar een uurtje geslapen. Ze ligt nu weer in de box en heeft net eten gehad. Kijken hoe lang ze het daar vol houdt. Ik ga
dan weet ze gewoon zeker dat ze hier kan komen.... met rust laten komt niet in haar woordenboek voor....rihanna gaat het haar om
pff.. ik zou dus ECHT niet terug bellen.. als dr nood is belt ze wel naar je man zn mobiel! als ze pissig word, wil ze vast ook niet meer langs komen