bah, wat vervelend zeg! hele dikke knuffel voor jou meis... ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt binnenkort
Zo, hier ligt madam op bed... Gaat beter als de afgelopen dagen, want toen ging het inslapen al helemaal niet, nu slaapt ze gelukkig al..
he meid wat naar zeg. dikke knuffel voor jou. ik zat er toen ook aan te denken om Derek te schrijven omdat Justin zoveel huilde. ik dacht echt dat er iets in ons huis zat wat hem beangstigde. Of dat de ruzies met dennis hier zo'n invloed op hadden Ik hoop dat je er uit komt en dat je niet te veel gaat piekeren. Maarit heeft niks aan een moeder die ook nog over-emo is. Miss werkt dat alleen maar meer tegen? Dat voelt ze ook aan. Sterkte meid!!
Hier gaat het slapen sinds 2 dagen ook weer beter. Zelfs het eten gaat weer de goede kant uit. Heb een beetje het idee dat hij uit zijn groeisprong begint te komen.
hoi hoi allemaal! hoe is het met iedereen? ik heb gewoon de tijd niet om bij te lezen. weet niet waarmee ik druk ben, maar ben druk!! Zometeen motorrijden. nog 4 lessen en ik moet afrijden!! hoe gaat het met inpakken ramoontje? leuke foto's trouwens. Ook van esmee, kk!! Nog effies en je hebt 2 van die mooie meiden!! Ben je al helemaal uit de naam? en het kaartje?
Meis, voel je hier niet schuldig over dat je dit zelf niet hebt gezien hè! Jij zit / jullie zitten er natuurlijk met je neus boven op, maar voor een buitenstaander is het waarschijnlijk makkelijker om te zien/achter te komen . Maar ik moet zeggen het klinkt wel als een mogelijke verklaring. Ik hoop dat jullie vlug de nodige hulp kunnen krijgen en dat jullie eruit komen wat kamers betreft! Dikke knuff voor jou iig!
vrijdag zijn we voor het eerst uit eten gegaan! en het ging super!! hij heeft het 1,5 uur uitgehoude in zijn stoel! nou dat zal thuis niet gebeuren hoor!! Senn, bij J Grillhouse lekker makkelijk met kinderspeelhoek!!
... maar hij had een droge stofdoek in zijn handen, dus volgens mij was ie de verhuisdoos van binnen aan 't poetsen (*mannen* )
ja ga mijn spullen pakken!! fijne avond meiden!! senn, nogmaals sterkte meid. en zoals ramoontje zegt, voel je niet schuldig hierover. Een buitenstaander kan zoeits idd veel makkelijker opvangen dat jijzelf. dikke knuffel!!!
He meiden, Alleerst wil ik Senn even een hele dikke knuffel geven!!!! Meid ik hoop dat er een oplossing voor je/ jullie komt!! KK, wat gaaf een nieuwe auto!! Hoop toch zo dat Esmée straks weer lekker in haar hummetje zit!! Nog even en dan heb je weer zo'n heerlijk meisje erbij!! (jaloers) Ling spannend zeg straks afrijden!! Ramoontje, die rick is toch ook een echte dondersteen hé!! Essie, ik denk idd dat ik niet meer voor die kamer zal gaan.. Ik zou er heel anders tegen aan kijken denk ik.. Ben je er al uit? Ingrid, wat fijn dat het gesprek gezellig was met de VK, ook fijn dat je het even over de bevalling van Julian kon hebben! Zal je wel gerustgesteld hebben denk ik.. Het is echt extreem rustig..
Ben ik ook een keer geweest maar vond het niet super daar als je Woudenberg gewend bent. Alleen hebben zij geen speelhoek.
Meiden bedankt voor alle opbeurende woorden en knuffels. Ze betekenen heel veel voor me!!! Ik ga er vandoor. Ben erg moe en ga nog even lekker op de bank de F1 van gisteren kijken. Ben benieuwd hoe Badoer het er vanaf brengt. Maar mijn gevoel zegt niet zoveel. Morgen de hele dag werken dus waarschijnlijk ben ik er morgen avond pas weer. Fijne avond nog allemaal!