Ik ben een beetje sneu.. Vanmiddag bij mijn zus op visite geweest! Was echt heel gezellig.. Sem kroop in de bench van de hond haha.. Ik had mijn camera in de tas dus een filmpje ervan gemaakt.. Ik had de camera op tafel neer gelegd en mijn zus liet me even wat zien achter de pc.. Komen we weer uit de bijkeuken (staat de pc), heeft haar pup van 8 mnd mijn camera van tafel gepakt.. Vervreten!!! Heeft ze gelijk de verzekering gebeld.. Gelukkig wordt het allemaal geregeld, maar had hem nog niet eens zo lang.. En net voor het weekendje weg..
Oh sorry, maar ik moet er stiekem wel een klein beetje om lachen . Tegelijk vind ik het wel heel sneu voor je! Maar je zus weet nu iig dat ze niks eetbaars op tafel moet laten liggen, als de pup zelfs al een camera opvreet! 8) Wel fijn dat de verzekering alles regelt!
Dat is lief van je! Wij gaan a.s zaterdag naar Limburg, Het roekenbosch van Landal.. Gelukkig hb ik mijn oude camera nog.. Die kan nog wel foto;s maken.. Lief van je!!
Nou het mooiste is nog dat het al een lange tijd goed ging! En de tafel lag nog van alles anders op.. (decoratie, glazen, sleutels, Sem zijn drinkbeker..) Mijn zwager was aan het werk en en collega had hem gevraagd hoe het nu ging met de hond.. (franse bulldog) en het ging al langere tijd goed vertelde mijn zwager vol trots! Vanmiddag belde mijn zus hem dus op.. Hij het verteld aan zijn collega, moesten zij er ook om lachen haha..
Zo ik heb net even mijn nieuwe achterbuurjongetje bewonderd . Wat een mooi kereltje, en wat klein weer *zucht*. Het kleine ventje was klaar wakker en lag heerlijk om zich heen te kijken.
Ik ben er in zoverre uit dat ik niet die minder validen kamer wil. Maar de voor- en achterkant hebben beiden zo hun voordelen. Voor heb je een heerlijk balkon uitkijkend over oud Gent en de mooie panden aan de Lei. Maar achter heb je dus een losse kitchenette, een extra grote zithoek en een extra grote jacuzzi.
Veel plezier met kijken. En nu je er toch niet meer bent, kan ik het gerust zeggen: Badoer was knudde!
opzich voor minder validen is het dat de deurposten wat breder zijn en er geen drempels zijn en evt aanpassingen bij bad douche en wc denk aan beugels om je vast te houden ofzo. voor de rest lijkt me niet echt dat de kamer veel anders is, tenminste denk ik