echt wel, vraag me ook wel af of we het allemaal klaar krijgen op tijd , maar dat zal natuurlijk wel moeten...
Ja maar ja, die kunnen geen spullen 'uitzoeken' ...dat zullen we toch zelf moeten doen (of eigenlijk moet Pat dat doen, het is zijn 'zooi'). Maar ik heb het gevoel dat ik overal maar een beetje doe, dus overal half bezig ben :x
en als jij dan het gewoon uitzoekt zeg maar en de rest het gewoon in dozen doet? of is dat geen id, ben er nu echt weg van
Pat zijn 'zooi' uitzoeken begin zelfs ik niet aan...want dan gaat het gelijk allemaal weg . Maar het komt echt goed! Rick gaat nog weer een paar dagen logeren en dat scheelt dan ook weer . Fijne avond!
Ik ga er ook vandoor. Ik ga lekker douchen en dan in bed nog een beetje tv kijken! Fijne avond nog allemaal, slaap lekker en tot morgen!
Hoi hoi! Hoe is het hier?? Sen een hele dikke knuffel voor jullie. Ik snap dat je best emotioneel hieronder bent Ga je niet schuldig voelen dat je het niet eerder gezien hebt hoor meis. Je bent ook maar een mens..Zet alles maar rustig op een rijtje en ik ga voor je hopen dat het wat word bij derek olgivie en anders wat met een psychiater. Nou hier een druk maar wel leuk weekend gehad. Vrijdag kwam mijn 4 weken oude neefje. Mijn zuster ging uit eten met haar vriend en wij mochten lekker oppassen. Wat een kleintje is dat dan vergeleken bij Indi. Indi was trouwens niet jaloers. Zodra die ging huilen (dat deed ie eigenlijk wel veel maar goed, andere omgeving etc) kwam ze erbij en ging ze hem kusjes geven en aaien! Om kwart voor elf waren ze er weer en hij lag lekker bij mij. Zaterdag moest ik werken en dat was wel leuk. Wel super druk maar goed..Moesten ook nog allerlei zaterdagse dingen doen(boodschappen naar de markt etc) dus ook lekker druk. Ik had na mijn werk nog een afscheidsfeestje van een vriendin die naar australie gaat dus lag ook nog eens laat op bed met de nodige wijntjes in mijn mik Zondag ochtend wezen bbq-en bij mijn zus samen met mijn andere zus. Was super gezellig. Indi bekommerde zich helemaal om mijn neefje en hij hoefde maar even te huilen of ze ging al gelijk naar hem toe om hem een kus te geven Een echte moeder dus! Ik vond trouwens dat ze met ons mee kon eten en ze heeft ook lekker zitten smikkelen. Maar aangezien ze alles daar interessant vond (de vissen in de vijver, de kat, mijn neefje etc) had ze niet aandacht voor het eten. Dus echt veel was het nou ook weer niet. Om 22 uur waren we thuis en we konden haar zo overleggen in haar bedje. Om 1.30 werd ze dus wakker en ik wist niet wat ik nou moest doen. Ze is bijna nooit snachts wakker dus ja ik stond echt ff te denken ''oke wat gaan we nu doen?'' Naja eerst schone luier maar, wat drinken maar dat wilde ze niet. Toen heb ik wat vla gegeven en toen is ze weer verder gaan slapen tot 9 uur 's ochtends. Vandaag moest ik de hele dag werken van 10.30 tot 21.30 en was ze bij manlief. Die is langs oma gegaan met haar en daar heeft ze 2 keer op het potje gepoept! Oh ja Ingrid Indi klimt en klautert hier ook. Ze gaat op de bank maar gelukkig kan ze er ook weer af. Wat ik wat minder vind is dat ze op de salontafel klimt en er ook op gaat staan
Senn dikke knuffel meis, snap dat het allemaal niet makkelijk is nu. Denk dat het wel goed is om Maarit een eigen kamer te geven, maar zelf (maar dat is heel persoonlijk) vind ik het beter/prettiger als elk kind zijn eigen plek heeft. Jullie hadden eigenlijk het huurhuis moeten hebben wat wij hier hadden, die had 4 grote slaapkamers (zolderkamer zo groot, kon je er makkelijk 2 van maken). Ook geen optie voor jullie om is te gaan kijken naar een koophuis? De prijzen dalen nog steeds. Vind het trouwens wel vreemd dat je geen dakkapel mag plaatsen, want het is wel woningverbetering. Je zou ook misschien wat dingen alleen met Maarit ondernemen, of alleen met Niels. Karsten is de jongste, Sven de oudste en vragen beide veel aandacht en hebben dat ook nodig, en ze valt er een beetje tussen. Door het gedrag te tonen wat ze nu doet roept/schreeuwt ze eigenlijk om aandacht omdat ze dat ook nodig heeft. Hoop niet dat je het leest als kritiek, want misschien staat het er een beetje bot, maar probeer met je mee te denken In ieder geval een dikke knuffel voor jou
goedemorgen dames, als eerste een hele dikke knuffel voor Senn! lastige situatie zeg. neem het jezelf niet kwalijk dat je het zelf niet gezien hebt daarvoor zit je zelf te dicht op de situatie.. hier nog steeds geen zin op het werk....krijg het gevoel dat ze gewoon gebruik van je maken ik heb vanaf het begin van het jaar aangegeven dat ik geen late diensten kan draaien en in de vakantie heb ik het een paar keer gedaan omdat het niet anders kon en mijn vent zei al van die maken daar na de vakantie gebruik van en ja hoor...hij krijgt weer gelijk...hebben ze mij voor morgen ingepland voor een late dienst terwijl ze weten dat ik Rihanna moet ophalen grrrrrrrrrrrrr
Liesje: dan zou ik toch echt mooi aangeven dat je niet kunt! Dat je voor de vakantie periode een uitzondering hebt gemaakt en dat met veel pijn en moeite hebt kunnen regelen, maar dat je dat nu niet meer lukt!
Yep, al helemaal... Zou wel lachen wezen als jullie hier eens gingen raden naar de naam... Ben benieuwd of iemand de naam raad...