Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Krijgen we een hint, KK?

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Zo is het maar net ;)

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hmmm, Joost heeft iets onder de leden :(.
    Hij heeft sinds gister ineens allemaal rode 'bultjes' voornamelijk op zijn buik en rug, maar ik zag ze vanochtend ook al op zijn bovenbenen en een paar op zijn rechterwang. Daarbij werd hij vanochtend ook nog wakker met 38.6 (na een half uur bij ons op bed te hebben gezeten)... Zal de 5e of 6e ziekte wel zijn, meer kan ik er nog niet van maken. Hij is vooralsnog wel goed te pas!

Oh en hij moet de komende paar nachten in het campingbed slapen want ik heb vanochtend zijn ledikantje uit elkaar gehaald zodat dat mee kan naar de camping! ;)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Poeh, ik ga even Joost een schone luier geven, die zit hier naast me te stinken, bleghhh!

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hmmm, hij heeft toch echt nog steeds 38.6....:(
    En de onderbenen en de billen hebben nu ook rode puntjes...

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik baal er toch zo van...je zou toch denken dat ze het nu wel zouden weten

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Dat kan ik me voorstellen ... je zou het wel denken idd, maar ja ...

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nou het is weer droog buiten (het heeft hier een paar druppels geregend ;)) ... dus ik ga maar eens even boodschappen doen met de boys!

Ben er later weer ... ;)

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    het is nu zover dat ik al haast niks meer durf te zeggen...elke keer moet ik nee zeggen en uitleggen waarom niet
    wordt er zo moe van

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    tot later!

11. Lief dat ze zo leuk met je neefje omgaat.. Wat knap dat ze trouwens op het potje heeft gepoept!

12. Oké, eentje: begint met de M

13. Zo, hier wel een goede nacht gehad. Esmée sliep gister rond kwart voor 8 tot vanmorgen kwart over 6/half 7. Toen is Christian er rond 10 voor 7 met haar uitgegaan en heeft ie mij laten liggen.. Rond kwart voor 8 heeft ze de fles gehad.. Rond half 10 op bed, kwart over 10 alweer wakker.. Mja.. Dan slaapt ze vanmiddag misschien wel iets langer..

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

goedemorgen
    heb leuke foto''s gezien van kk en ramoontje
    senn lastig zeg kan me voorstellen dat het een moeilijke situatie is. dkke knuf voor jullie
    verder is er weinig blijven hangen en dat terwijl er maar weiig bijgeschreven is va zondag.
    ben zelf erg lamlendig. weet ook niet zo goed of et nou gieperigheid is of toch iets met spanning van het werk, want ik wil gewoon niet weg hier. want heb van het weekend na dat gesprek alles goed op een rijtje gezet ,maar het is gewoon niet haalbaar dan gaan we er vet op achteruit.
    verder gaat hier alles zijn normale gangetje
    sluit hem hier ook weer af
    tot later

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

nog 1 gokje dan
    Mirthe?????????

16. Ik ga trouwens niet zeggen of het goed is, maar als jullie een lijstje maken, zeg ik over een tijdje of de naam er tussen staat of niet..

17. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Goedemiddag meiden :D

Ik heb niet terug gelezen, zag alleen iets van een knuffel aan Sen en daar heb ik wel even naar gezocht.

Senninha: Rustig aan meid! Je doet het hardstikke goed en je kunt niet alles zien. Fijn dat je moeder tegen je zegt wat zij denkt dat het is ipv dat ze het voor zich houdt en later zegt: ja dat dacht ik al.

Zou mooi zijn als Derek Olgivi langskomt! Maar het is inderdaad misschien een optie als de twee jongens bij elkaar op de kamer komen.

Of je maakt een afspraak met je kinderen dat Maarit haar bed haar plek is en als ze daar is, dat Sven haar dan niet mag storen, ik weet niet of dat mogelijk is?

Of misschien is een schuttinkje in de slaapkamer een idee? Je weet wel, zo'n inklapbaar scherm die ook wel gebruikt wordt om erachter je om te kleden, zodat er een eigen plekje gecreeerd wordt voor Maarit waar ze zich even kan afzonderen als ze wil.

18. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    KK: heb je al laten onderzoeken op allergie?

Ik heb ook een vraag: mijn knul heeft sinds wat dagen een rode stip op zijn kin, zal zich wel gestoten hebben of zo. Maar nu zitten er daarnaast ook drie stipjes naast elkaar schuin omhoog, heeeeeel licht. Zou dit kunnen duiden op waterpokken of zo of een vliegje die heeft geprikt?

Aub niet zeggen als je twijfelt naar de huisarts gaan want om nou voor een paar stipjes daarheen te gaan :( en vrijdag moet hij toch naar het cb voor prikken.

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik zou het een dagje of 2 aankijken en als het waterpokken zijn dan zie je dat morgen gauw genoeg.
    Rihanna had vrijdags een paar rode bulten die we aanzagen voor muggebulten en de dag erna waren het bultjes met vochtblaasjes....

20. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Heeft Rihanna al de waterpokken gehad?

Share This Page