goh valt me tegen maar goed zal ff een lijstje starten dan naam van het beebje van kk hint begint met een m LK Mirthe
nee gelukkig niet, ze heeft er een paar op het hoofd en de rest op de armpjes...en de meesten zijn al kapot en ze heeft er eigenlijk weinig tot geen jeuk aan zijn we erg blij mee
Rihanna wil sinds de vakantie geen 2 keer per dag meer slapen, maar aan 1 slaapje heeft ze eigenlijk net te weinig en als ze 's middags nog slaapt dan ligt ze 's avonds tot 21 uur en of half 10 wakker
Wessel wil ook al een tijdje nog maar 1 slaap. Nu slaapt hij sóchtends uit. Ik geef hem dan een fles melk als hij in bed ligt en ga dan weg
Nou hier zit Joost maar een beetje te zitten...is na 1,5 uur slapen wakker geworden en had net (ruim een uur na 't wakker worden) 39,4 *zucht*. En mijn moeder is ook ziek, dus het is nog niet zeker dat Rick wel kan gaan logeren ... nou ja, verder inpakken lukt ook wel met Rick erbij denk ik dan maar .
helaas kan Rihanna 's morgens niet uitslapen omdat ik moet werken maandag en donderdag moet ze om 6.45 uur uit bed, en dinsdag en woensdag om 7.45 uur. maar dan nog wil ze maar 1 keer slapen....
Tja het klinkt een beetje rottig, maar ze went er echt aan hoor, aan 1 slaapje . Maar goed, het is wel effe vervelend!
Julian slaapt al een paar maand nog maar 1x op een dag. Meer wil hij niet dus ga hem dan ook niet op bed leggen want dan is het alleen maar krijzen. Eerst wilde hij er pas tussen half 2 en 2 uur in en was dan inderdaad ook nog tot laat wakker maar nu is het rond half 12 bed tijd en dan is hij wel weer optijd wakker en kan dan 's avonds rond zeven uur weer naar bed. Bloem, die bultjes weet ik niet maar Julian heeft ze ook en ik denk aan een mug of vlieg ofzo die hem zit te pesten. KK, ik denk dat de naam Milou is. Ik zal het zo eens op de lijst erbij zetten. Wij weten de namen ook al. Wel een andere dan we bij Julian hadden bedacht want dat wilde Roeland graag. 15 september hebben we de eerste echo!!!!!!!! Eindelijk dat kleintje wat me zo misselijk maakt eens bekijken!
naam van het beebje van kk hint begint met een m LK - Mirthe Nikcyz - Michelle Ingrid310 - Milou Ramoontje - Meike