das irri al een week ongi. Kan me voorstellen dat je daar sjaggie van bent. Wel voorzichtig doen met je blessure he!!
Ik ga er even vandoor. Effe lekker knuffelen met Joost en maar eens een andere zender opzetten, want Lucky Luke is afgelopen en die speelt nu dus steeds hetzelfde deuntje . Tot later!
erg he al een week. maar ja t is niet anders. hopelijk is t snel over, deze week kan ik niet echt rust nemen. want ik moet morgen nog 2 uur trainen en zondag 4.5 uur en maandag ook weer 2 uur en die woensdag ook nog 2 uur . dus dat is voornamelijk druk en daarna rust hoop ik haha. maar ja de voorrondes van t NK komen eraan dus ik moet dan wel goed in vorm zijn. gelukkig is mijn blessure alleen voor 2 dagen pijnlijk en neemt t daara af.
nou (ja kom ik weer ) wij hadden maud ook morris genoemd als zei een jongetje was maar bij morris wou ik dus ook absoluut niet hebben dat morris morris zou heten. eindelijk waren we er over uit dat het dan sem zou worden was er iemand die het leuk vond om haar dochtertje maud te noemen nadat ze al een zoontje genaamd sem hadden. dat wou ik dan dus al helemaal niet en ben dus toch omgeslagen (en ben er heel blij mee want morris is echt geen sem)
dat wou ik eerst ook niet sorry kom ik weer met zo'n opmerking maar ik moest ff stilletjes lachen het is net of ik mijn eigen tekst lees
goedenavond!! zo wat is het hier rustig!! heb wel een klein beetje terug gelezen maar niet helemaal!! Senn is echt een lastige situatie waar je nu mee te maken krijgt. Ik ben zelf ook middelste kind en bij mij heeft het altijd wel 'geholpen' dat ik mijn eigen dingen had (sport en hobby's) en dat mijn ouders ook bij mijn wedstrijden enzo kwamen kijken en lieten merken hoe trots ze op mij waren en zijn.. want als middelste kun je inderdaad snel je 'achtergesteld' voelen terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn.. Ik denk dat het dochtertje van KK miranda gaat heten.. ingrid super dat je een goed gesprek hebt gehad met je verloskundige!
Zo, heb ff snel bijgelezen.. Zie al heel wat namen voorbij komen, maar ik kan zeggen dat het er in de verste verte niet op lijkt Esmée slaapt lekker.. Heerlijk...
Joost slaapt ook lekker (Rick trouwens ook ) ... wel met een molletje (van 120 mg) want hij had nog steeds 38.9 en aangezien hij vanmiddag zo stilletjes was ...
Pfff... ben eigenlijk een beetje pissig op Pat...grrrr. :x Zeg ik net gister nog tegen 'm dat ik het gevoel heb dat we nog zoveel moeten doen qua inpakken enzo, en hij beaamde hetzelfde gevoel te hebben...en hij zou deze week dus alle middagen thuis zijn, maar heeft het te druk op de zaak ("en iemand zal 't moeten betalen" beet ie me toen ook nog toe :x ... nou sorry hoor, maar JIJ wilde verhuizen dacht ik toen, maar ik heb 't maar afgeslikt ). En nu is hij wel gewoon naar de hondenclub :x ... Volgens mij denkt ie dat eea door de kaboutertjes wordt ingepakt. Zo, dat lucht op!